Daantje Geplaatst: 19 september 2007 Delen Geplaatst: 19 september 2007 een vriendin van mijn zus heeft een jong konijntje gevonden dat net zijn oogjes open heeft, omdat ze niet wist wat ze moest doen belde zij mij omdat ze wist dat ik konijnen heb en ze vroeg of ik het wilde verzorgen. maar ik weet ook niet hoe ik dat moet doen. Ik weet ook niet of het om een huiskonijntje of een wilde gaat. kan ik het dan beter naar een opvang brengen of niet? heeft iemand tips of advies???? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Daantje Geplaatst: 19 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 19 september 2007 het is al opgelost iemand anders heeft het genomen die er verstand van heeft! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
maartje Geplaatst: 21 september 2007 Delen Geplaatst: 21 september 2007 hihihi daantje, das snel geregeld in 4 minuten! Wel goed dat je het nijntje hebt overgedragen aan iemand anders. Meestal komen ze er wel doorheen, want als het de oogjes al open heeft is ie ouder dan 12 dagen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten