boeremeis Geplaatst: 22 juni 2013 Geplaatst: 22 juni 2013 mijn hangoor konijn is al 5 of 6 en heeft een buld op zn buik die de afgelopen weken is gegroeid. ze lijkt nergers last van te hebben en doet niet anders dan normaal. dr ontlasting is ook zorgwekkend en ze plast somsrood en dunne drollen.
Reza Geplaatst: 22 juni 2013 Geplaatst: 22 juni 2013 Ga maar naar de dierenarts! Denk dat je Nijntje hulp nodig heeft
fancii Geplaatst: 22 juni 2013 Geplaatst: 22 juni 2013 Ik zou er inderdaad ook mee naar de dierenarts gaan! Zeker ook aangezien de ontlasting onregelmatig is, de darmen van een konijn zijn heel gevoelig.
boeremeis Geplaatst: 1 juli 2013 Auteur Geplaatst: 1 juli 2013 zou ik wat kunnen geven tegen haar darmen ofzo? of moet ze meer groenvoer eten? ze krijgt nu soms gras hooi en brokken en water natuurlijk
Vala Geplaatst: 1 juli 2013 Geplaatst: 1 juli 2013 Ik zou eerst met haar naar de dierenarts gaan.Ik zou verder niets aan het voer veranderen, omdat de darmen zo gevoellig zijn, en als je konijntje zich dan niet goed voelt en je veranderd het eten is dat niet goed.Ik zou haar zelf extra hooi geven en de dierenarts bellen voor die bult. Ze ook goed tegen de dierenarts dat de ontlasting niet in orde is.
boeremeis Geplaatst: 5 juli 2013 Auteur Geplaatst: 5 juli 2013 ik ben naar de Dierenarts geweest, het was baarmoederhals kanker.. in combi met maden hebben we haar in laten slapen. ik zal dr missen
Noor88 Geplaatst: 6 juli 2013 Geplaatst: 6 juli 2013 wat rot zeg, toch goed dat je naar de DA bent gegaan, misschien had je konijn wel veel pijn en dat heb je nu gestopt. Sterkte
boeremeis Geplaatst: 9 juli 2013 Auteur Geplaatst: 9 juli 2013 ja ik heb denk ik ook het goede gedaan voor haar, bedankt
Aanbevolen berichten