knufmw Geplaatst: 18 juni 2013 Geplaatst: 18 juni 2013 Hallo Allemaal,gisteren is mijn konijn gecastereerd. Hij begon bijna gelijk alweer te eten en te keutelen.Vanmorgen at hij ook al weer vrolijk en ziet er verder goed uit. Nu is het zo dat hij niet heel veel drinkt!Ik heb um in ieder geval wel Witlof gegeven wat ik voor de tijd even nat maak. Moet ikmij zorgen maken omdat hij niet drinkt?Groeten
Boefje Geplaatst: 18 juni 2013 Geplaatst: 18 juni 2013 Vaak krijgen konijntjes ook wel genoeg vocht binnen door groenvoer. Zolang hij gewoon plast krijgt hij genoeg drinken binnen. Het is goed dat je groenvoer wat natter maakt hoor. Vooral met het warme weer.
knufmw Geplaatst: 18 juni 2013 Auteur Geplaatst: 18 juni 2013 jah hij plast ook genoeg! Eet peterselie en basilicum brokjes!!Hoef met dus geen zorgen te maken?
Stamper2011 Geplaatst: 18 juni 2013 Geplaatst: 18 juni 2013 Als hij vochtige groenten binnen krijgt, een klein beetje drinkt en ook gewoon plast, krijgt hij genoeg vocht binnen en hoef jij je geen zorgen te maken.
femmeke Geplaatst: 18 juni 2013 Geplaatst: 18 juni 2013 ik zou wel even uitkijken met de hoeveelheid peterselie, peterselie werkt vochtafdrijvend en dat lijkt me met en dit weer en het weinig drinken niet zo heel handig.
Aanbevolen berichten