Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Mijn konijn William, is op 23 Januari geboren, en heeft 2 weken geleden zijn vaccinatie gehad bij de dierenarts, ook zei de dierenarts dat alles goed met hem was. Nu is hij echt nogal lusteloos, en lijkt een beetje sloom, ik vertrouw het niet helemaal. Ik ging net naar hem toe en ontdekte deze wondjes in zijn oren, die in beide oren zitten, het is een rood geirriteerd wondje. ook is bij het puntje van zijn ooglid een beetje rood. In zijn nek zit op de plek van de vaccinatie ook een klein bultje ter grootte van een erwt. Maar ik las op het internet dat deze weer verdwijnd?? Nu maak ik me wel echt zorgen over de wondjes in zijn oor, en irritatie bij één ooglid.

Weet iemand wat dit is?? (Voor foto's even emailadres reageren) Alsjebliefd!

Geplaatst:

Je kan ook de foto's in je profiel zetten, dat is wat makkelijker.

Als je het echt niet vertrouwd en je konijn wil ook niet goed eten kun je het beste de dierenarts even raadplegen. Als een konijn stopt met eten is dat niet goed. Dan kunnen de darmen stil gaan liggen en ben je nog veel verder van huis!

Geplaatst:

Het lijkt wel een beetje op een flinke reactie van de inenting. Ik zou morgen toch even langs de dierenarts gaan om het te laten zien. Ik heb het zelf nog nooit zo meegemaakt mer mijn konijnen die geent zijn. Hooguit een entbultje.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .