Bunnybest Geplaatst: 16 juni 2013 Geplaatst: 16 juni 2013 Heyik hoor heel vaak over plakpoep. Ik pakte mijn konijn net ff op en ik zag een paar kleine keuteltjes die in zn vacht bleven hangen. Is dat dan meteen 'plakpoep'?
Stamper2011 Geplaatst: 16 juni 2013 Geplaatst: 16 juni 2013 Nee dat zijn blinde darm keutels, die behoren ze op te eten omdat daar belangrijke voedingsstoffen voor ze in zitten.
Stamper2011 Geplaatst: 16 juni 2013 Geplaatst: 16 juni 2013 Zolang konijnen gewoon normale keuteltjes hebben en hun blinde darm keutels opeten, is er niks aan de hand.Er is sprake van plakpoep als hun ontlasting te dun is.
Bunnysgirl Geplaatst: 22 juni 2013 Geplaatst: 22 juni 2013 mijn dierenarts heb tegen mij gezegd dat heet ochtendpoep dat moet ze opeten dat is vitamine erinmijn konijnen laat liggen elke ochten moet ik dan uit de hok halen
Etznab Geplaatst: 22 juni 2013 Geplaatst: 22 juni 2013 mijn dierenarts heb tegen mij gezegd dat heet ochtendpoep dat moet ze opeten dat is vitamine erinmijn konijnen laat liggen elke ochten moet ik dan uit de hok halenDat heten dus blindedarmkeutels die hebben zie niet alleen in de ochtend die kunnen ze altijd krijgen volgens mij. Ik zie Lady ze hier namelijk meerdere keren eten. Echt geen lekker gezicht haha
Smantt Geplaatst: 29 juni 2013 Geplaatst: 29 juni 2013 Wanneer heeft t konijn door dat hij dit kan eten? Of idd bij zijn eten leggen? Mijn konijn is nog maar 8 weken en had vandaag zn eerste bdk! Maar hij eet t niet op en t blijft ook nog wel eens in zn vacht zitten..
Aanbevolen berichten