plukkie Geplaatst: 17 september 2007 Delen Geplaatst: 17 september 2007 Plukkie is nog nooit ingeent! Ik wil hem graag laten inenten, in ieder geval tegen myxematose. Weten jullie waar hij per se ook voor geent moet worden?:poot: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kelly1986 Geplaatst: 17 september 2007 Delen Geplaatst: 17 september 2007 mijn konijnen zijn zoals de meetse hier geeent tegen myx en VHS. dat zijn de ziektes waar tegen geent word Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 17 september 2007 Delen Geplaatst: 17 september 2007 Laat hem echt enten, het heerst echt overal, ik ken zoveel mensen die al hun konijnen kwijt zijn geraakt aan myxomatose. Als je konijn nooit geent is en ziek word dan kun je hem net zo goed gelijk in laten slapen, om verder lijden te besparen, het is een verschrikkelijke ziekte.Inenten kun je het best tegen zowel myxomatose als vhs laten doen! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
plukkie Geplaatst: 17 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 17 september 2007 Oké, hoe duur zijn ze ongeveer, die entingen? Mijn DA heeft wel al veel konijntjes met vanalles behandeld. Dat kan hij gelukkig i.i.g wel goed Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kelly1986 Geplaatst: 17 september 2007 Delen Geplaatst: 17 september 2007 dat is een beje afhankelijk per dierenarts en zo als ik hier gelezen heb ook per regio in het land. sowiso is het op speciale entingsdagen goedkoper! maar zoals evee hierboven al beschrijft zou ik persoonlijk daar nu niet op wachten ivm de steeds meer voorkomende my. ik heb per konijn 20,00 euro betaald voor myx en vhs enting. op een entings dag betaal ik 7,50! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reusje Geplaatst: 17 september 2007 Delen Geplaatst: 17 september 2007 Wacht niet te lang om te enten :Claudia (mijn dochter van 12 jaar) kwam zondag thuis van een weekendje bij papa en haar mooi konijntje dat altijd in de veranda staat was bij dierenarts ingeslapen het had Myx. Papa had zich laten wijsmaken dat als je maar 1 konijn hebt en het komt niet buiten er geen gevaar is ????????Claudia weet héél goed hoe mama het hier doet maar papa wou haar niet geloven !Nu is hij véél meer geld kwijt en mijn arme dochter haar konijn. De tranen vloeide rijkelijk. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
judith h Geplaatst: 19 september 2007 Delen Geplaatst: 19 september 2007 goedemorgen, ik ben nieuw op het forum.ik woon in noord holland en er is bij ons een uitbraak van myx .het was afgelopen maandag 17 sept op R22 nieuws. het is maar dat jullie het weten en een gewaarschuwd mens (en konijn ) telt voor 2.judith en BIJOUX Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
_Danielle Geplaatst: 19 september 2007 Delen Geplaatst: 19 september 2007 Jep, helaas heerst het bijna overal, het is verschrikkelijk.. Mijn konijnen worden volgende week woensdag geënt. Het is echt van belang dat het gebeurd! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
judith h Geplaatst: 19 september 2007 Delen Geplaatst: 19 september 2007 mijn rashuppel wordt deze week ook nog geent Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mintaka Geplaatst: 19 september 2007 Delen Geplaatst: 19 september 2007 whahaha een rashuppel hihihiik zit met het probleem dat dervaximyxo niet verkrijgbaar is momenteel hier..... :( Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoke Geplaatst: 19 september 2007 Delen Geplaatst: 19 september 2007 Mintaka, daar zit ik dus ook mee!!! Ik heb daarstraks denk ik een besmet wild konijn gezien niet ver van mij thuis, maar ze hebben het entmiddel gewoon niet!! En dan nog, mijn vent heeft cronisch snot, dus ik wil niet dat hij geënt wordt met dermo..blabla.. maar met lyo..blabla (sorry weet de namen niet van buiten)Maar dat kennen mijn dierenartsen gewoon niet!! daar hebben ze nog nooit van gehoord!! Ik word gek.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lianne Geplaatst: 19 september 2007 Delen Geplaatst: 19 september 2007 ik betaal nu 22 euro voor de entingen, heb een afspraak voor vrijdagavond staan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reusje Geplaatst: 19 september 2007 Delen Geplaatst: 19 september 2007 Niet wachten want dervaximixo is pas terug te verkrijgen vanaf oktober.Gewoon achter Lyomyxovac vragen wordt verdeeld via de firma Menol. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten