Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo!

Nou het gaat donderdag eindelijk gebeuren! Dierenarts Coen uit Hengelo gaat mijn aller liefste Smeagol castreren.

Ik mag er bij zijn en dat is natuurlijk wel ontzettend spannend. Maar ook wel heel erg goed voor mij voor school(dieropleiding).

En dan gaan we binnenkort naar het asiel om een leuke meid voor hem uit te zoeken. Of nou, hij gaat haar dan uitzoeken.

Ik ben erg benieuwd hoe dit gaat lopen maar ik vind het stiekem wel hartstikke leuk. Ik ga natuurlijk binnenkort foto's plaatsen van hoe hij word gekoppeld en hoe blij ze straks zijn samen!

Spanneend!

Geplaatst:

Ik begrijp jou spanning heel goed, het is het natuurlijk ook wel een beetje he, zo'n castratie, dan een paar weekjes wachten en dan een koppeling. Grote veranderingen staan jullie te wachten. Alvast heel veel succes ermee! Ik hoop dat de operatie interessant is. Ik zou er zelf niet naar kunnen kijken denk ik, naar een operatie van mijn eigen diertje. Van andermans diertje lijkt mij dat op de een of andere manier "haalbaarder" om de operatie bij te wonen. Het zou mij toch een beetje teveel voelen alsof ze in mijn eigen konijnenkindje aan het snijden zijn, en dat idee is niet zo fijn vind ik :P.

Geplaatst:

Dankjewel voor de reacties!

Weet iemand misschien hoe lang ik na de castratie moet wachten om een nieuw konijntje te halen? 2 of 3 weken is dat verstandig?

Geplaatst:

Na 2 weken is je ram niet meer vruchtbaar en kan er veilig een voedster bij. Het kan wel zijn dat hij dan nog wat last heeft van hormonen, dat kan een week of 8 duren (geloof ik) voordat die er uit zijn.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .