Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb dus een Franse hangoor voedster van 10 maanden en zij is 5 maanden geleden al gesteriliseerd.

Nu is ze heel druk met een nest maken in haar toilet van stro, speelgoed en haren.:oh:

Ze is altijd al behoorlijk nukkig, maar nu echt extreem!!!:whip2:

Ze moet dus wel schijnzwanger zijn, kan dat na een sterilisatie en wat moet ik doen.

Ze zit zo erg aan haar wam te plukken dat ik dat toch vervelend vind om te zien!!!!!!!!!

Hoe lang gaat dit ongeveer duren???:frown:

Iemand tips??????????????????????

Geplaatst:

Volgens mij vriend die vrijwilligerswerk heeft gedaan op de kinderboerderij (alle konijnen waren daar geholpen, rammen en voedsters) kunnen ze dit na castratie nog steeds doen.

Geplaatst:

Ja hoor dat kan inderdaad wel..mijn voedster ging zelfs nog rijden op dr vent en was altijd een knorrepot. Ja schijnzwanger is gewoon het uitzitten tot ze niet meer naar dr nestje om kijkt en het dan weghalen. Mijn voedster had dan dr bekje wel eens helemaal vol met stro en dan wilde ik dr wat lekkers geven en kon ze er niet bij want ze wist niet of ze het nou moest laten vallen of het lekkers wou eten. Beetje afleiden kan ook geen kwaad..misschien is het dan sneller voorbij en maalt ze niet meer om dr nestje. Niet te snel weghalen hoor als ze nog bezig is.

Geplaatst:

Apart ik heb het nog nooit gezien..

Misschien kan je de dierenarts vragen of die daadwerkelijk baarmoeder en eileiders eruit heeft gehaald of alleen eileiders doorgeknipt of eileiders verwijderd?

Ik heb het wel is gehoord als ze daadwerkelijk gesteriliseerd is dus eileiders alleen door geknipt, maar nooit als ze gecastreerd waren en baarmoeder en eileiders eruit waren gehaald. Ik weet dat ze op jonge leeftijd de baarmoeder nog wel eens laten zitten, misschien speelt het mee?

Dat ze af en toe nog rijden maak ik wel vaker mee, maar vaak wel in wat mindere mate.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .