Dina Geplaatst: 17 september 2007 Auteur Geplaatst: 17 september 2007 Hierbij dan een foto van ons lekkere kereltje! Nogmaals de dierenarts waar ik ben geweest was niet mijn eigen dierenarts. Helaas had zij geen dienst en ben je dan altijd aangewezen op degene die dienst heeft.... Het belangrijkste is dat het weer goed gaat en dan hij weer vrolijk rond aan het rennen is en weer lekker eet!!!
Dina Geplaatst: 18 september 2007 Auteur Geplaatst: 18 september 2007 Mijn profielafbeelding is mijn konijn, die kunnen jullie toch wel zien hoop ik?Ik krijg de foto zo snel niet als bijlage erbij, daar moet ik me nog even in verdiepen geloof ik
kelly1986 Geplaatst: 18 september 2007 Geplaatst: 18 september 2007 die moet je in een digitaal album zetten. dit kun je op bijvoorbeeld Fotoalbum, Gratis Online! Uw Digitale Foto's in een Online Fotoalbum bij Mijn Album! aanmaken. daar upload je je foto's vanaf je computer en vanuit mijn album kun je ze dan knippen plakken en hier in zetten!
Dina Geplaatst: 20 september 2007 Auteur Geplaatst: 20 september 2007 Hallo allemaal,Ik heb nu foto;s van mijn nijnen in mijn fotoalbum geplaatst, ik hoop dat jullie ze nu wel kunnen zien... Ach wat kan ik zeggen, ben erg nieuw op dit forum en moet nog erg wennen aan alles! Met Willie gaat het weer goed! Hij eet als een dijker en is weer lekker bijdehand! Groeten!
m--anuel--a Geplaatst: 11 mei 2010 Geplaatst: 11 mei 2010 heeei , wie weet miscchien antwoord op mijn vraag ?mijn konijn eet sinds vandaag niet en hij drinkt ook niet veel , maar bij mijn konijn licht het meestal aan het voer sommige dingen lust hij niet maar dat die nou niet drinkt vind ik toch wel een minderprettig gevoel geven . ik heb ook al geprobeert om natte appeltjes en Natte worteltjes te geven en dat eet die wel gewoon , wie weet mischien nog een tip ? Groetjes manuela
Jsmn Geplaatst: 11 mei 2010 Geplaatst: 11 mei 2010 Misschien kun je even een eigen topic openen, klik maar hier, deze is namelijk al erg oud!
Aanbevolen berichten