Ga naar inhoud

Castraties voedsters


Gast

Aanbevolen berichten

Ik denk het wel ja. Dat stond wel op de site.

Ik heb nog twee emails terug:

De kosten van de operatie zijn afhankelijk van het lichaamsgewicht:

< 1,5 kg € 139,70

1,5-3,5 kg € 149,65

>3,5 kg € 163,70

En de andere zit tussen de 140 en 175, afhankelijk van gewicht.

Ik ben alleen benieuwd wat mijn pleegmoeder gaat zeggen, of ze het wel goed vind enzo. Even kijken hoe ik dat aan ga pakken. Maar ik ga ook alvast sparen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een precieze offerte binnen van dierenartsenpraktijk Tussen Mark en Amer. Voor alle drie mijn voedsters zou het me 380,10 kosten.

Dierenhospitaal Visdonk kost me ongeveer 350.

Ik denk dat ik Tussen Mark en Amer kies, dus ik ga maar eens flink sparen. Dan kan ik ze zo snel mogelijk laten helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb trouwens nog wel een klein vraagje, is het noodzakelijk dat ze naar binnen moeten? Ik kan namelijk het buitenhok ook goed afsluiten, (eerst heel goed desinfecteren) en daar wil ik dan dekens inleggen. Zou dat kwaad kunnen voor de genezing? En mag mijn gecastr. ram er gewoon bij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohja, en ik weet niet waar ik dat aan kan geven, maar waarom staat Tussen Mark en Amer niet bij konijnkundige dierenartsen? Uit de vragen die ik heb gesteld en de informatie op de site blijkt (voor mij) wel degelijk dat ze konijnkundig zijn. Zouden ze erbij mogen worden gezet?

De Langstraat staat er wel bij, maar dat is een onderdeel van Vets en pets, net zoals Tussen Mark en Amer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb trouwens nog wel een klein vraagje, is het noodzakelijk dat ze naar binnen moeten? Ik kan namelijk het buitenhok ook goed afsluiten, (eerst heel goed desinfecteren) en daar wil ik dan dekens inleggen. Zou dat kwaad kunnen voor de genezing? En mag mijn gecastr. ram er gewoon bij?

Ik heb ze zelf na castratie wel altijd weer "buiten" op handdoeken inderdaad.

Echter gaan ze hier wel allemaal (ook al zitten ze samen) de eerste nacht a twee nachten apart om goed te kunnen zien wie wat eet en wie wat niet. En hoe ze keutelen natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik werd net heel netjes opgebeld door dierenartsenpraktijk Visdonk. Als ik met alle drie de voedsters tegelijk kom, kost het me 340 euro. Ze worden tijdens de operatie warmgehouden, gaan aan het zuurstof, nacontrole en pijnstilling zit erbij.

Ze vertelde ook dat ze samen heeft gewerkt met een konijnenopvang die er nu mee is gestopt, maar ze hebben dus wel een hoop ervaring.

Aangezien Tussen Mark en Amer niet als konijnkundig staat aangegeven denk ik dat ik ga voor Visdonk. Ze zijn zowiezo goedkoper, maar ook konijnkundig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .