Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Is het niet een beetje laat in het jaar om schijnzwanger te zijn?

Nina zie ik met allemaal hooi/stro slepen en nu heeft ze ook al een pluk haar in haar mond.

Ik ga even in de gaten houden wat ze verder doet maar ze is de rest gewoon normaal qua gedrag.:yes:

Ik weet niet op ze in de puber tijd is maar ze ging een tijdje terug (week of 2 á 3) ook veel rijden op hem. Ze stopte hier wel binnen 1,5 week mee. Ze is 29 Juni 1 jaar. Zou het pubertijd zijn, gewoon het voorjaar of een 3e reden?

Ze is al sinds kerst bij Jip en heeft sindsdien geen contact met andere konijnen gehad dus écht zwanger is onmogelijk. :he:

Geplaatst:

Voedsters die niet gecastreerd zijn hebben wel vaker last van hun hormonen. Het gebeurt het vaakst in het voorjaar maar schijnzwanger worden kan bij wijze van spreken ook in de winter gebeuren dus dat maakt niets uit. Zolang haar gedrag als gevolg van haar hormonen niet overdreven en te vervelend wordt voor je ram zou ik me niet ongerust maken.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .