pimpom Geplaatst: 1 juni 2013 Geplaatst: 1 juni 2013 :meuh:halloik heb een gerbil van ongeveer 2 en een half jaar oud.Hij heeft vanaf zijn voet tot halverwege zijn zijkant kale plekjes sinds een paar dagen.ook als ik hem aai komt er de hele tijd haar los.Ik hoop dat jullie weten wat het is ik ga nu ook surfen op internet om te kijken. ps. please reageren ik hoop het zoooooo
Domino Geplaatst: 2 juni 2013 Geplaatst: 2 juni 2013 Waarom ga je er niet mee naar de dierenarts? In plaats van te surfen op internet. Je komt daat de meest vreselijke dingen tegen die je gerbil misschien helemaal niet heeft. Eet, drinkt en poept ie nog goed?
ShinLi Geplaatst: 2 juni 2013 Geplaatst: 2 juni 2013 Morgen meteen mee naar de dierenarts gaan, dat lijkt mij niet erg normaal. Mijn eigen gerbils verharen nu wel, maar niet dat ze kaal worden, dan deugt er iets niet.
pimpom Geplaatst: 3 juni 2013 Auteur Geplaatst: 3 juni 2013 nouja het zou ook kunnen dat hij gewoon aan het verharen is hoor maar dit is de eerste keer in mijn leven dat ik een gerbil heb dus ik weet het niet echt helemaal toch thxx
Eefje Geplaatst: 3 juni 2013 Geplaatst: 3 juni 2013 Als er kale plekjes zijn is het niet gewoon verharen. Als hij verhaart zit zijn zomervachtje er al onder en zou je geen kale plekjes moeten zien. Ik zou er ook even mee naar de dierenarts gaan.
LoveSnoopy Geplaatst: 4 juni 2013 Geplaatst: 4 juni 2013 Ja ik zou ook naar de dierenarts gaan. Is het geen allergie?! Miss door de bodembeddeking. Zou je eens een andere moeten proberen. xx
Aanbevolen berichten