_Tiny_Bridget_ Geplaatst: 1 juni 2013 Geplaatst: 1 juni 2013 Mijn ene konijn zat vandaag vast met haar koppie tussen de tralies van de ren. Ik schrok me dood, ben in paniek naar buiten gerend en heb de tralies open getrokken. Ze was helemaal aan het gillen heel eng. Nu loopt ze dus met haar koppie een beetje scheef. Ze probeert wel te eten, ik heb haar eerst spinazie gegeven dat at ze met moeite. Net kregen ze hun brokjes dat was wel moeilijk wilde ze ook niet aan pakken waarschijnlijk omdat het pijn deed met eten. Ik naar binnen kijken wat er gebeurt als ik de SS nat maak en dat werd dus zacht. Toen ik naar buiten ging zat ze gelukkig wel met moeite een brokje te eten bij haar zus. Weet iemand wat ik moet doen, waar ik op moet letten en of ik naar de dierenarts moet?Ze zat rond 7 uur vast met haar hoofdje. Kan ik haar nog wel naar buiten laten of gaat ze zit gewoon weer opnieuw doen.Zijn er rennen met gaas of zo dat ze haar hoofd er niet door heen kan steken. Ik heb nu een panelen ren en snap niet hoe ze daar haar hoofd tussen krijgt.
_Tiny_Bridget_ Geplaatst: 1 juni 2013 Auteur Geplaatst: 1 juni 2013 Maar moet dat ook als ze gewoon eet
asti Geplaatst: 1 juni 2013 Geplaatst: 1 juni 2013 of ik naar de dierenarts moet?Nou wat denk je zelf... natuurlijk gaan, nu nog.
asti Geplaatst: 1 juni 2013 Geplaatst: 1 juni 2013 Maar moet dat ook als ze gewoon eetJe schrijft met koeienletters in je topic dat je konijn pijn heeft... goh, zou je daar wat aan moeten doen dan denk je?
_Tiny_Bridget_ Geplaatst: 1 juni 2013 Auteur Geplaatst: 1 juni 2013 Ja maar kan het zijn dat ze haar nek er door heeft verrekt? En wat gaat de dierenarts er aan doen?
manon24 Geplaatst: 1 juni 2013 Geplaatst: 1 juni 2013 Ja natuurlijk moet dat ook als ze gewoon eet, ik zou niet twijfelen en nu meteen bellen
manon24 Geplaatst: 1 juni 2013 Geplaatst: 1 juni 2013 Ze heeft toch pijnstilling nodig sowieso? als ze heeft gegild heeft het verdomd veel pijn moeten doen hoor.
_Tiny_Bridget_ Geplaatst: 1 juni 2013 Auteur Geplaatst: 1 juni 2013 Ik ga kijken of de dierenarts nog bereikbaar is en of hij anders een spoednummer heeft.
manon24 Geplaatst: 1 juni 2013 Geplaatst: 1 juni 2013 Super, Als je vaste dierenarts niet te bereiken is zou ik zeker contact proberen op te nemen met andere dierenartsen.
_Tiny_Bridget_ Geplaatst: 1 juni 2013 Auteur Geplaatst: 1 juni 2013 Ja want mijn dierenarts is wel een stukje rijden is dat dan niet te veel stres voor haar, want de auto in is altijd stress voor de konijnen. Er is er wel een dichter in de buurt.
Domino Geplaatst: 1 juni 2013 Geplaatst: 1 juni 2013 Je zal eerst uit moeten vinden welke dierenarts er dienst heeft. Maar dat hoor je vanzelf als je je dierenarts belt. Ik zou echt je konijn even laten nakijken. Als ze op den duur zoveel pijn hebben kunnen ze stoppen met eten en dan ben je nog verder van huis!
_Tiny_Bridget_ Geplaatst: 1 juni 2013 Auteur Geplaatst: 1 juni 2013 nee nog niet gelukt. Ben net nog even bij haar lang geweest. Hoofd begint weer wat rechter te staan en ze zat te eten. Ga straks nog even proberen, maar moet wachten tot me ouders klaar zijn want ze hebben nu bezoek. Heb gevoeld bij haar nekje, voelde niets gek en ik mocht er gewoon aan zitten.
Annelies en Basje Geplaatst: 1 juni 2013 Geplaatst: 1 juni 2013 Er is bezoek dus je moet maar wachten met het verlenen van fysieke hulp aan je diertje? Ik zou zelf heel andere prioriteiten stellen. Hoe kan bellen nu "niet lukken"?
manon24 Geplaatst: 1 juni 2013 Geplaatst: 1 juni 2013 Het zou me verbazen dat je uberhaupt nog naar de DA gaat maar kom. Heb je zelf metacam in huis?
Djohn Geplaatst: 1 juni 2013 Geplaatst: 1 juni 2013 Bel de dierenambulance anders! Die komen meteen en hebben de juiste spullen in hun busje!
Christaaa Geplaatst: 2 juni 2013 Geplaatst: 2 juni 2013 ben je al bij de / een DA geweest??vast niet....
Stamper2011 Geplaatst: 2 juni 2013 Geplaatst: 2 juni 2013 Onbegrijpelijk dat je met zoiets niet meteen naar de dierenarts gaat. Arm konijn!Ik kan alleen maar hopen dat je inmiddels langs bent geweest, maar ik ben bang van niet.
siyofome Geplaatst: 2 juni 2013 Geplaatst: 2 juni 2013 even een antwoord op je andere vraag er zijn natuurlijk andere rennen met kleine gaatjes waar ze hun hoofd niet door kunnen stekenen als je er niet 1 kan vinden kan je er zelf 1 maken dan kan je zelf uitzoeken welk gaas je wilt en veel succes met je nijntje
_Tiny_Bridget_ Geplaatst: 2 juni 2013 Auteur Geplaatst: 2 juni 2013 Ik snap dat mensen het zielig vinden, maar zolang ik mijn rijbewijs niet heb ben ik afhankelijk van me ouders. Ik ben tot laat bij ze blijven kijken en ze knapte steeds meer op. Ze deed natuurlijk ook zo raar omdat ze verschrikkelijk geschrokken was. Het gaat vandaag heel goed en je merkt er helemaal niets meer van. Ik hoop dat ze er van geleerd heeft en ik ga er ook voor zorgen dat het niet meer kan gebeuren.
wendykiara Geplaatst: 2 juni 2013 Geplaatst: 2 juni 2013 nou misschien lijkt het goed maar heeft hij nog pijn. ik zou toch nog even langs gaan bij de da
Aanbevolen berichten