Christaaa Geplaatst: 27 mei 2013 Geplaatst: 27 mei 2013 Er is iets met mijn konijn.Mijn konijn is gezond.Mijn konijn eet niet.ik ga niet naar een dierenarts.Mijn konijn gedraagt zich raar.Mijn konijn heeft gewoon een ander karakter......
Iloveanimals Geplaatst: 27 mei 2013 Auteur Geplaatst: 27 mei 2013 ik vertel alleen maar dat het weer wat beter gaat! jij denkt zeker gewoon dat ik dat alleen maar zeg als smoes zodat ik niet naar de DA hoef...
Sharon uit Nijmegen Geplaatst: 27 mei 2013 Geplaatst: 27 mei 2013 ik vertel alleen maar dat het weer wat beter gaat! jij denkt zeker gewoon dat ik dat alleen maar zeg als smoes zodat ik niet naar de DA hoef...En dat vind je gek?
ricksem Geplaatst: 27 mei 2013 Geplaatst: 27 mei 2013 misschien is een beetje wazig hoe je het overbrengt
Iloveanimals Geplaatst: 28 mei 2013 Auteur Geplaatst: 28 mei 2013 ja dat vind ik gek ja!! denk je nou echt dat ik zou liegen over de gezondheid van mn konijn!!!
Iloveanimals Geplaatst: 28 mei 2013 Auteur Geplaatst: 28 mei 2013 ik geef om mn konijnen ik zou heus niet liegen over hun gezondheid....
barcheta Geplaatst: 28 mei 2013 Geplaatst: 28 mei 2013 @Sharon uit Nijmegen:he: als dit facebook was had ik op Like gedrukt :drunk:
Reza Geplaatst: 28 mei 2013 Geplaatst: 28 mei 2013 Je krijgt advies van mensen die weten waar ze het over hebben, een konijn dat niet eet kan dood gaan... weet er alles van de mijne is gisteren dood gegaan omdat hij niet at. en ik ben direct naar de DA gegaan. Als je niet wilt gaan moet je de vraag niet stellen, want je weet dat je dan dit advies krijgt....Zeg helemaal niet dat je niet van je dieren houdt maar je vraagt en doet dan de discussie omdraaien, dat roept wrevel op...
Iloveanimals Geplaatst: 28 mei 2013 Auteur Geplaatst: 28 mei 2013 ik kom alleen maar vertellen dat het al goed gaat en weer normaal eet, maarja als jullie dat niet willen geloven is dat jullie probleem en niet de mijne!
nalapuk Geplaatst: 28 mei 2013 Geplaatst: 28 mei 2013 ik kom alleen maar vertellen dat het al goed gaat en weer normaal eet, maarja als jullie dat niet willen geloven is dat jullie probleem en niet de mijne!Helaas is het niet jouw of "ons" probleem, maar wel jouw konijn's probleem.
Iloveanimals Geplaatst: 30 mei 2013 Auteur Geplaatst: 30 mei 2013 er is geen probleem meer dat zeg ik toch!! hij eet weer en komt naar je toe gerend als hij eten krijgt. ik had het vanmorgenmoeten filmen....
Eefje Geplaatst: 30 mei 2013 Geplaatst: 30 mei 2013 Kunnen we hier over ophouden? Dit heeft geen enkel nut.
Iloveanimals Geplaatst: 30 mei 2013 Auteur Geplaatst: 30 mei 2013 niet mijn probleem dus... ik weet dat hij nu weer goed eet.
Aanbevolen berichten