ricksem Geplaatst: 22 mei 2013 Geplaatst: 22 mei 2013 heey ben gister dus naar de DA geweest voor het oog van me konijn heeft een zalfje opgedaan maar nu is het een beetje rood het zalfje heet OPHTOSAN is voor hond en kat maar nu weet ik dus niet of het ook voor konijn is, en het is vor het hoornvlies er zat rommel in het oog dus zal het wel goed zijn denk ik hier een foto
angela12 Geplaatst: 22 mei 2013 Geplaatst: 22 mei 2013 dit is een goede oogzalf die zeker ook voor konijnen is, op de meeste oogzalven die een konijn krijgt staat dat deze voor een kat en hond zijn maar is zeker ook geschikt voor je konijn.de rode verkleuring van het oog verdwijnt vanzelf weer als je met de zalf stopt , en wordt ook minder de komende dagen.veel succes ermee
ricksem Geplaatst: 22 mei 2013 Auteur Geplaatst: 22 mei 2013 owww oke ik d8 al dat er wat niet goed was bedankt;)
angela12 Geplaatst: 23 mei 2013 Geplaatst: 23 mei 2013 nee is echt heel normaal hoor je zal na een paar dagen verbetering gaan zien en als je helemaal stopt met de zalf verdwijnt ook het rode.
Aanbevolen berichten