Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo iedereen ik heb hier tosca nog apart zitten ze is nu 4 maanden oud ongeveer.

Nu heb ik gister haar toiletje verschoond maar hij zit nou alweer helemaal nokvol...

Ik heb zo een plastic bak wat je voor het afwassen gebruikt in de wasbak gepromoveerd als toilet voor haar.

Hierin doe ik een klein laagje zo een 2 cm geperste houtkorrels ( die uit elkaar vallen als het nat word)

Nu gister dus het toilet schoongemaakt met nieuwe korrels maar hij is nu alweer helemaal vol ( korrels zetten uit natuurlijk, maar het is zeker 4 keer zoveel geworden ongeveer 2 cm over tot de rand)

Veel drinken doet ze niet, ze krijgt oik gewiin een normale portie groenvoer, ss junior en ze is gelukkig gek op hooi.

En de onderkant is ook normaal schoon

Plast ze nou erg veel of niet?

Marley en nijntje hebben samen een kittenbak als wc en die hoeft maar om de 4 dagen voordat ie zo vol zit..

Geplaatst:

Toen mijn konijnen binnen woonden, moest ik ook bijna dagelijks het toilet verschonen.

Het ene konijn plast meer dan het andere konijn. Door groenvoer kunnen ze ook meer gaan plassen.

Als je het echt niet vertrouwd kun je altijd even een bezoekje brengen aan de DA.

Geplaatst:

Bedankt voor de reacties.

Ik heb vanmiddag ff gebeld en na overleg met de da zei de assistente dat het vrij normaal is...

Maar als ik het niet vertrouw kon ik ff langskomen.

Dit doe ik dus wel morgenochtend ff beter het zekere voor het onzekere

Zeker met de koppeling voor de deur zondag...

Geplaatst:

Ging helemaal goed :)

Tosca wasvwel een beetje bang maar er was niks mis is een gezonde dame.

Het plassen is ook gewoon normaal gelukkig.

Weet alleen nog niet hoeveel ze weegt ze had geen zin in de weegschaal XD

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .