barcheta Geplaatst: 20 mei 2013 Geplaatst: 20 mei 2013 Hey vraagjeIk heb bij mijn konijntjes een kartonnendoos gezet zodat ze daar lekker in kunnen liggen maar kan dat geet kwaad als ze daar van eten?Want blijkbaar vinden ze dat erg lekker
Sonja1990 Geplaatst: 20 mei 2013 Geplaatst: 20 mei 2013 Een kleine hoeveelheid kan geen kwaad. Ze moeten natuurlijk niet heel de doos op gaan eten want dan kunnen ze verstopping krijgen!
barcheta Geplaatst: 20 mei 2013 Auteur Geplaatst: 20 mei 2013 Oké dan haal ik hem bij blixum maar weg die is heel die doos aan het verbouwen en opeten
ricksem Geplaatst: 21 mei 2013 Geplaatst: 21 mei 2013 ja die van mij doet het ook eet er beste stukken vanaf ze scheurt het eraf en eet het op njaa op een gegeven moment haal ik de doos weg !
ricksem Geplaatst: 21 mei 2013 Geplaatst: 21 mei 2013 (aangepast) http://tinypic.com/r/2udyxac/5 een filmpje 21 mei 2013 aangepast door ricksem
barcheta Geplaatst: 21 mei 2013 Auteur Geplaatst: 21 mei 2013 Ja zo ziet de doos er nu ook uit na ongeveer 1,5 weekBij mo is het anders die knabbelt er wat aan en dan is het goedMaar blixum verscheurt de doos gewoon! Lijkt wel een tijger die zij prooi verscheurt haha
Majk Geplaatst: 21 mei 2013 Geplaatst: 21 mei 2013 Gewoon niet te lang laten staan, zodat ze niet te veel karton binnen krijgen. Hier één nijn die ook altijd alleen knabbelde, maar de ander scheurde er echt hele stukken af en at het op. Dat heeft onze voedster nu van hem afgekeken, dus zijn dozen hier altijd maar voor even @Ricksem: het valt me nog mee dat de doos er nog zo uit ziet na 1,5 week, zo ziet ie er bij mij na een klein uurtje al uit
barcheta Geplaatst: 21 mei 2013 Auteur Geplaatst: 21 mei 2013 @ Majk zo ziet de doos er ongeveer bij mij uit.. na 1,5 week ik heb hem bij Mo laten staan want hij vind het leuk om er boven op te klimmen, en niet zo zeer om van de eten ( wel knabbelen)bij Blixum heb ik heb wel weggehaald
Eefje Geplaatst: 21 mei 2013 Geplaatst: 21 mei 2013 Hier gaan de dozen er ook hard doorheen, ze worden echt opgegeten. Ik heb de doos dan ook niet in de ren staan, maar in de woonkamer, zodat ze er niet altijd bij kunnen, alleen onder toezicht. Nu heb ik hem weggehaald, omdat mijn ram wat last heeft van beginnende verstoppingen door de rui. Lijkt me niet zo goed als hij nu dan ook een flinke lap karton opeet!
Aanbevolen berichten