teddydwergx Geplaatst: 19 mei 2013 Geplaatst: 19 mei 2013 Ik weet dat er een lijst is met DA's, maar ben benieuws naar jullie ervaringen etc.Ik ben opzoek naar een andere da, door een aantal redens heb ik toch liever een andere maar vind het moeilijk om uit te kiezen welke wat is.Welke DA adviseren jullie in de omgeving Den-Haag/Rijswijk? Delft en andere steden in de buurt is ook prima! Waarom adviseren jullie hem en wat zijn ongeveer de standaard kosten? (consult, vaccintie, castratie) Ik wil zo kijken welke mij aanspreken en ik een keer langs wil gaan. Nadat ik bijna 100 euro voor een castratie heb betaald ben ik er wel klaar mee.Alvast bedankt voor jullie adviezen.
Lydiaa Geplaatst: 21 mei 2013 Geplaatst: 21 mei 2013 Ik woon niet in de buurt sorry! Misschien was het makkelijker om de omgeving in je topic titel te vermelden. Heb je nu niks meer aan natuurlijk, maar toch nog succes met een andere zoeken!
teddydwergx Geplaatst: 21 mei 2013 Auteur Geplaatst: 21 mei 2013 Ja, daar dacht ik ook later aan maar kon het niet meer veranderen!
Aanbevolen berichten