lenkas Geplaatst: 15 mei 2013 Geplaatst: 15 mei 2013 hallo iedereen zoezoe is aan de goede kant met zijn gebroken pootjedus hij mocht vorig weekend naar buiten terug en dat vond zaza geweldig paco de ramdie het veroorzaakt heeft is gecastreerd en nu nog een voedster voor hem maar vandaag mocht zoezoe en zaza eventjes los lopen in de tuin en paco zit dan in zijn hok met ren eraan maar der net toen ik ze terug in hun verblijf wou zetten zazahad niks maar zoezoe heeft een bloedende neus ik weet niet hoe dat gekomen is misschien heeft paco geprobeerd hem te bijten door de ren ofzo ik weet het niet kan ik iets aan de bloedende neusje doen?
Etznab Geplaatst: 15 mei 2013 Geplaatst: 15 mei 2013 Als het heel erg bloed meteen naar de dierenarts gaan!Als het niet meer bloed zou ik het zo laten geneest zelf, ik heb hier GEEN ervaring mee dus wacht op advies van meer ervaren mensen als je het niet helemaal vertrouwd. Je kan ook altijd de dierenarts even bellen.
lenkas Geplaatst: 15 mei 2013 Auteur Geplaatst: 15 mei 2013 het is gestopt met bloeden net dus ik weet het niet hij heeft al terug gegraven enzo dus het neusje was helemaal vuil heb het maar eventjes proper gemaakt en terug bij zaza gezet en nu zijn ze lekker aan het knabbelen aan het hooi
Etznab Geplaatst: 15 mei 2013 Geplaatst: 15 mei 2013 Dan zou ik me verder niet zo veel zorgen maken. Ik zou het goed in de gaten houden dat het niet gaat ontsteken ofzo.Maar ik denk niet dat je je verder al te veel hoeft te stressen.
lenkas Geplaatst: 16 mei 2013 Auteur Geplaatst: 16 mei 2013 bedankt,vandaag zag het er mooi uit .ik ga wel morgen het neusje nog eens grondig proper maken want vandaag regent het en zoezoe heeft in de modder liggenrollebolle zo zie je dat het een klein varkentje is
Aanbevolen berichten