Ga naar inhoud

Castratie nu alles oke?


CamilaXD

Aanbevolen berichten

Hoi, vanochtend om 9 uur heb ik me twee rammen laten castreren, en ik heb ze om 4 uur weer op kunnen halen ze zeiden dat alles perfect was gegaan! :yes: (Dierenkliniek breda de bouverije is een hele fijne dierenkliniek wou ik even kwijt haha) Ze hebben toen pijnstillers ingespoten bij ze en ik heb druppel pijnstillers voor vijf dagen. Ze lopen er best vrolijk bij drinken goed, keutelen ook heel goed:mdr: maar de een heeft een klein hapje hooi op en een kwart wortel (zo'n winterpeen) en de ander een stukje mango en een hapje wortel en klein hapje voer en 2 korreltjes brok, Volgensmij is dat wel goedzo toch? wat ik wel raar vind is dat het nat is bij hun rechteroog?

Iemand een idee?

Groetjes,

Camilla

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om te voorkomen dat de ogen uitdrogen smeren ze er inderdaad zalf op of druppelen ze die. Daardoor kan het er nog een paar dagen nat uitzien rond de ogen, is niets om je druk om te maken. Als ze goed eten en weer keutelen en actief zijn komt het vast helemaal goed! Nog een paar dagen in de gaten houden of het niet omslaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .