Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik pas een weekje op bij het konijn van de buren. Nu ik vandaag in het hok kwam had het konijn een blauwe gloed in zijn ogen en een witte traan uit zijn oog hangen. Ook kwam hij niet op het snoepje af dat ik voor hem neer had gelegd. Ik weet nu niet of dit ernstig is en wat ik het beste kan doen. Weten jullie wat dit kan zijn en wat ik kan doen? Groetjes

Geplaatst:

Hoi Doortje, wat goed dat je zo oplettend bent voor andermans konijn. Het is erg belangrijk dat een konijn eet. Doet hij dit niet, dan moet je echt naar een dierenarts. Of eet hij wel zijn gewone voer en hooi? Dat oog zou ik goed in de gaten houden. Als het morgen nog zo is, zou ik de dierenarts bellen, deze kan in ieder geval advies geven.

Geplaatst:

Toen ik vandaag bij het konijn was lag bijna al zijn hooi en gewoon voer er nog. Zijn oog had nogsteeds een blauwe gloed maar het pus was weg. Ik ga zo de dierenarts bellen en dan hopen dat het snel weer goed met hem gaat! Heel erg bedank voor het advies.

Geplaatst:

Goed dat je even naar de dierenarts belt want als een konijntje niet eet betekent dat vaak dat er iets niet goed is :( Ik hoop dat het konijntje snel weer beter wordt!

Gr. Elfi

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .