Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Dag allemaal,

Nou uiteindelijk toch besloten Beau te laten helpen. Nu zijn we net thuis, alles is goed gegaan en nu goed verzorgen. Ze ligt in d'r ren (heb er wat panelen tussenuit gehaald) op handdoeken naast een kruik. Trilt nog wel heel erg, maar goed ze is ook pas om 3 uur geholpen. Over een uurtje maar kijken of ik de witlof erin krijg.

Iemand nog tips en tricks?

Geplaatst:

Op dit moment is het niet zo koud en je hebt er iets warms bij liggen.Voelt ze ook warm aan kun je voelen in haar nekje.

Heeft ze wel pijnstilling meegekregen.

Ik zou er van alles lekkers bijleggen en kijken of ze gaat eten. Een konijntje wilde bij mij niet eten en die lustte toen wel paardenbloem. Ook heb ik lekker kruiden voor ze gehaald.

OOk goed op letten dat ze plassen en poepen gaat.

Heel veel sterkte ermee. Ze zijn zo zielig als ze ziek zijn.

Knuffels Belleke

Geplaatst:

Nee het is een binnennijn. Ze heeft pijnstilling gehad en morgenochtend moet ik het geven. Ligt lekker witlof, hooi en biks voor d'r neus. Ze loopt af en toe een stukje, is heb goede hoop. Nu zit ze in d'r huisje met d'r koppie naar buiten. Vind het ook een soort van eng, bang dat ze doodgaat, zal vast goedkomen maar toch. Ze voeld niet echt warm op d'r lijfje, zal zo even voelen in d'r nek. Bedankt

Geplaatst:

Bij mij waren de voedsters nadat ze geholpen werden de eerste dag ook heel zielig. Maar al snel huppelen ze weer vrolijk rond.

Veel succes met het herstel!

Geplaatst:

Hier ook pas geleden twee dames laten helpen. De eerste dag waren ze zo zielig en voelde ik mij heel schuldig. En nu rennen ze weer door de ren te rennen alsof er niets gebeurd is. En wat vooral heel fijn is ze hebben minder last van hun hormonen.

Er word niet meer de hele dag gereden, vacht uitgetrokken enz.

Dus even geduld hebben goed voor haar zorgen en je bent het zo weer vergeten.

Sterkte en dikke knuffels Belleke

Geplaatst:
Nou zeg dat wel Iris, hele dag peentjes gezweet. Gelukkig beweegt ze een piep klein beetje, maar zal weinig slapen vannacht, hahaha jullie heel veel succes morgen, zie je er tegenop?

Dankjewel, ja zie er wel een beetje tegenop. denk niet dat ik veel slaap vannacht. Ik hoop dat ze weer snel gaan eten want dwangvoeren zie ik nog niet zo zitten. maar als het moet dan moet het maar.

Geplaatst:
Nou zeg dat wel Iris, hele dag peentjes gezweet. Gelukkig beweegt ze een piep klein beetje, maar zal weinig slapen vannacht, hahaha jullie heel veel succes morgen, zie je er tegenop?

Heb eigenlijk ook nog een vraag. Wat heb je in het wc'tje omdat zaagsel en stro niet mogen

Geplaatst:

Ohw fijn dat de meeste erg zielig waren de eerste dag, voel ik me iets minder schuldig. Af en toe komt er een kopje voorbij het huisje, dus ze wordt nieuwsgierig. Witlof voor d'r neus houden trapt ze niet in. Dwangvoeren lijkt mij ook eng, hoop niet dat het nodig is. Heb wel alles in huis. Iris ik heb nu geen toiletje. Normaal zit beau in de onderbak van de kooi met daaromheen een grote panelenren. In de onderbak heeft ze een toiletje. Nu heb ik op de vloer kranten gelegd, daaroverheen d'r fleecekleed (een schone), daaroverheen weer handoekken en daar de panelenren (kleiner dan normaal) omheen. Ik was bang dat ik haar nooit 5 dagen in de kooi kon houden en als ze uit d'r kooi wil moet ze springen wat me ook niet wijs lijkt met die wond. Nu kan ik als ze zich goed voelt de panelenren uitbreiden ;-)

Geplaatst:

Veel succes iris Q, beau is de nacht goed doorgekomen. Vrouwtje wat minder na een nacht op de bank ;-) ze eet alleen andijvie, maar goed ze eet en keutelt dus dat is belangrijk. De ren vind ze 3x niks ze wil duidelijk meer vrijheid. Gisteren begon ze aan de hechtingen te knabbelen, dus nu heeft ze een afgeknipte mouw van mijn t-shirt aan. Net d'r medicijnen gegeven en na even proberen ging ook dat goed. Hoop dat het bij jou ook zo mag verlopen Iris Q

Geplaatst:
Vraagje, beau was vanochtend redelijk actief nu ligt ze al een hele tijd te slapen (normaal doet ze dit nooit zo lang overdag), is wel normaal toch?

Ik denk het wel. Die van mij slapen sowieso altijd 's middags

Geplaatst:

Hai Iris, hoe gaat het bij jou? S'ochtends wil ze dolgraag uit de ren en s'middags slaapt ze heel veel. Ben het niet gewend, ben veel thuis en dan loopt ze los door het huis en slaapt ze bijna niet. Lukt het medicijnen geven bij jou? Ben inmiddels overgestapt op de appel manier, de eerste keer met spuitje ging nog, maar nu grommen en bijten, hahaha

Geplaatst:
Hai Iris, hoe gaat het bij jou? S'ochtends wil ze dolgraag uit de ren en s'middags slaapt ze heel veel. Ben het niet gewend, ben veel thuis en dan loopt ze los door het huis en slaapt ze bijna niet. Lukt het medicijnen geven bij jou? Ben inmiddels overgestapt op de appel manier, de eerste keer met spuitje ging nog, maar nu grommen en bijten, hahaha

Oei oei haha, het gaat wel redelijk de antibiotica moeten ze niks van hebben maar de pijnstilling vinden ze geloof ik wel lekker. als ze dadelijk weer goed eten doe ik het denk ik ook maar op de appel manier. alleen lust een van de twee geen appel:$

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .