Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Waar zal ik eens beginnen?

Iemand die ik ken heeft 2 konijnen met van die lange oren gekocht in de dierenwinkel .

Ze zijn nu al best groot.

Ze zaten in een kooi samen van 1 meter breed.

Veel te weinig ruimte !

Tot dat ze opeens babykonijntjes had.

Ik heb haar toen gezegd dat ze ze uit elkaar moest halen en heb haar voor nood mijn oude kooi geleend.

Maar wat is nou de kleine Konijntjes waren nog niet weg bij de moeder en daar kondigde het volgende restje zich alweer.

Maar de ram zit nog steeds zielig en alléén in zijn kooi.

Ze heeft hem nog steeds geen grotere ruimte gegeven.

Allebei niet trouwens.

Zielig.

Ik had mijn kooi geleend voor nood maar niet voor dat zo een groot konijn er de hele tijd in zit.

Ze mogen er alleen uit als de kooi ff dagelijks schoon gemaakt wordt maar dat is een kwestie van .....?

Ik heb haar wel zo ver gekregen dat ze geen kattekorrels meer in de kooi doet maar nu houtkorrels.

Maar nu zei ze gisteren tegen me dat haar ram al een paar dagen niet of nauwelijks meer eet.

En vandaag wordt hij gecastreerd .

Dit is niet goed!

Ik heb haar gezegd dit tegen de da te zeggen omdat zijn darmen niet stil mogen liggen.

Ze zag ook iets vreemds bruin in de kooi liggen en dacht dat hij had overgegeven .

Heb haar snel uit de droom geholpen dat konijn dat niet kunnen.

Wat nu ?

Ik moest dit ff kwijt.

Geplaatst:

Bah wat vervelend, ik snap dat je je zorgen maakt. Heb je haar goed uitgelegd dat en waarom konijnen veel ruimte nodig hebben om lekker te lopen? Ik vind dat wat je hier allemaal geschreven hebt, gewoon tegen haar moet zeggen, hoe lastig dat misschien ook is. Ik denk verder dat je al heel goed werk verricht hoor! En misschien nog een keer benadrukken dat ze de da moet vertellen dat de ram niet goed eet.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .