Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo BBers,

Ik hoop dat ik hier goed zit met mn topic en het lijkt erger dan t waarschijnlijk is.

Ik ben vandaag de halve dag weg geweest en toen ik thuis kwam was mijn afzuigkap van de muur gedonderd!!! Zo hop op mn kookplaat waar een pannetje met water op stond (nog geen tijd gehad om af te wassen:mdr: ) en boven op mn afzuigkap stonden ook nog een paar spulletjes waaronder iets van glas. Gelukkig is het glas niet kapot gevallen, mn fornuis is wat beschadigd en mn afzuigkap is denk ik onbruikbaar. Maar nu waar ik me zorgen om maak: mn nijn loopt altijd lekker los door mn huis, nou weet ik niet of er iets op/of tegen haar aan gevallen is (de "brokstukken" lagen door de hele keuken en halve woonkamer) nou merkte ik wel dat ze onwijs van die klap geschrokken is dus heb haar als eerst gerustgesteld, daarna alle pootjes gecheckt ze loopt nog gewoon, aan der buikje en rug en kopje mocht ik ook gewoon komen dus denk dat daar niks mee aan de hand is. Maar zijn er nog andere dingen die ik even kan checken of in de gaten moet houden om zeker te zijn dat ze alleen maar flink geschrokken is maar lichamelijk niks heeft of zal ik morgen toch voor de zekerheid langs de DA gaan? Ik vermoed overigens aan der verdere gedrag te merken niet dat ze iets heeft, mja als t niet ernstig is op dit moment zal een nijn dat ook niet laten merken. Maar wil niet met een rotgevoel blijven zitten. Dus als iemand nog tips heeft, dan zijn ze welkom!!!

Geplaatst:

Ik denk op zich dat het wel meevalt, zolang ze maar goed blijft eten, drinken, plassen en keutelen zal ik me niet al te veel zorgen maken.

Ze zal wel flink zijn geschrokken. Het is ook niet niks en zal een flinke klap hebben gegeven.

Misschien dat anderen nog meer tips hebben, maar zo zou ik het doen. Je hebt haar gecheckt op wondjes of andere zichtbare problemen en dat heb je niet kunnen vinden.

Succes in ieder geval!

Geplaatst:

Dankje, Ja denk t zelf ook maar inwendig weet ik niet heel goed waar ik op moet letten (ja eten en drinken mja aangezien ze nog wat last van blaasontsteking heeft en haar eet en drink gewoonte daardoor al beetje anders is als normaal kan ik daar niet echt een pijl op trekken helaas) fijn om te horen dat jij het ook zo zou doen! Als er nog andere zijn met tips waar ik niet na gekeken heb hoor ik het graag!:)

Denk zelf dat ze vooral ontzettend geschrokken is, volgens mij is t inderdaad een flink lawaai geweest aan de puinhoop die er lag te zien.

Geplaatst:

Ja volgens mij best goed, ze huppelde weer het hele huis rond en was als een malle rondjes om de tafel aan het rennen dus dat is alleen maar een goed teken, doet ze normaal ook 's ochtends als ik aan mn mok koffie zit:P ze is wel wederom vanmorgen ergens heel erg van geschrokken, ze was als een gek aan het stampen, bleek er een spinnetje in der kooi te zitten :s

Heb wel mn ouders gevraagd of ze in de middag even willen gaan checken hoe t met mn dame gaat:) maar zoals ze vanmorgen deed lijkt het erop of het goed gaat! gelukkig dat ze er niks aan over heeft gehouden!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .