Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik ben op zoek naar dierenarts Marielle van Zeill, ze heeft een tijdje in een dierenartspraktijk in Beuningen gewerkt. We hebben een hele goede ervaring met haar, en ik zou graag met mijn lieve schat bij haar langs gaan. Ik heb alleen geen idee waar ze nu werkt, is er iemand die mij dat kan vertellen...

Geplaatst:

Yeay zoeken op google! :D

Kan het zijn dat je 'Marielle van Zeijl' bedoeld? Er is iemand op facebook met die naam:

https://www.facebook.com/marielle.vanzeijl.5

Het zou ook kunnen dat ze getrouwd is inmiddels en een andere achternaam gebruikt. Wat ik er zo van zie zijn er echt bergen dierenartsen die 'Marielle' heten dus dat schiet niet op. Je zou eventueel wel op google kunnen zoeken met haar naam en dan bij de foto's kijken.. misschien herken je haar daar ergens.

Succes! (en welkom op dit forum!)

Geplaatst:

Ik zou even contact opnemen met Marilellle van het knabbelhuis in Deurne zij is een vriendin van die goede dierenarts...zij zal vast weten waar ze nu zit..en laat het dan even weten want het is jammer dat we nu niet weten waar ze werkt...

• 3 weken later...
Geplaatst:

De dierenarts die Tara opnoemt is echt de moeite waard. Zo'n lieve vrouw en neemt echt de moeite voor de diertjes en jou. Ze weet echt waar ze over praat en helpt je echt goed!

Geplaatst:

Ze werkt momenteel in een dierenartspraktijk in Den Bosch.

Welke durf ik even niet te zeggen. Zelf ben ik ook altijd met mijn konijnen bij haar geweest :)

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .