isislovechoco Geplaatst: 4 mei 2013 Geplaatst: 4 mei 2013 Hallo, Ik heb een aantal dagen terug gezien dat mijn voedster steeds een kaler nekje krijgt onder haar kin. Ik had ergens gelezen dat dat kan komen omdat ze schijnzwanger is, maar ik weet niet of dat betrouwbare info is. Daarom vroeg ik het even hier! Dus mijn vragen zijn: 1. Hoe komt het dat mijn voedster een kale nek heeft? 2. Komt het vaker voor? 3. Hebben jullie het ook meegemaakt en zo ja, wat heeft geholpen?Alvast bedankt!
isislovechoco Geplaatst: 4 mei 2013 Auteur Geplaatst: 4 mei 2013 En natuurlijk wat kan je eraan doen!
lenkas Geplaatst: 5 mei 2013 Geplaatst: 5 mei 2013 mijn voedster snuffie heeft het nu ook ik weet ik niet wat je er aan kunt doen ik ga woensdag voor de zekerheid naar de DA
Sonja1990 Geplaatst: 5 mei 2013 Geplaatst: 5 mei 2013 Ik neem aan dat je niet de nek maar de hals van het konijntje bedoeld?Dit kan inderdaad gebeuren met een schijnzwangerschap maar dan zou je ook de haren terug moeten kunnen vinden?Jill heeft hier ook een tijd een kale keel gehad, waarschijnlijk doordat ze ergens langs schuurde met haar keel. Sinds ze een nieuw hok heeft is dat over. Zo zag het er bij Jill uit;
isislovechoco Geplaatst: 6 mei 2013 Auteur Geplaatst: 6 mei 2013 Wat is dan het verschil tussen de nek en de hals?
Sonja1990 Geplaatst: 6 mei 2013 Geplaatst: 6 mei 2013 Hals is voor en de nek achter. Als jij een konijn in het nekvel pakt hoop ik niet dat je haar hals vastpakt Daarom de vraag waar de plek zit
isislovechoco Geplaatst: 7 mei 2013 Auteur Geplaatst: 7 mei 2013 Oo! Oke dankje, haha! Maar ik bedoel echt de nek! Dus onder haar kin.
isislovechoco Geplaatst: 14 mei 2013 Auteur Geplaatst: 14 mei 2013 Ik weet het al, het is schijnzwangerschap. Bedankt voor de ongegeven antwoorden .
Aanbevolen berichten