lenkas Geplaatst: 4 mei 2013 Geplaatst: 4 mei 2013 Snuffie heeft 2 weken geleden een nieuw zalfje gekregen voor haar traanoogjes.dat is natuurlijk goed nieuws maar nu begingt ze te kwijlen onder haar mondje is het helemaal nat en ze begingt ook te knorren als ze ademt weet iemand wat dit is is snuffie verkouden ?en wat moet ik er aan doen men ouders vonden het al niet leuk dat ik 2 weken geleden naar de DA ben geweesttoen hebben ze een stukje mee betaalt maar nu moet ik het waarschijnlijk zelf betalen maar men zakgeld is al op daar de helft te betalen dus ik weet het echt niet iemand die dit heeft gehad en weet wat ik zonder Da kan doen ?
Annelies en Basje Geplaatst: 4 mei 2013 Geplaatst: 4 mei 2013 Kwijlen kan wijzen op tandproblemen en daarmee moet je zo spoedig mogelijk naar de dierenarts, de kans dat je diertje stopt met eten is immers groot, en dan is het hek helemaal van de dam natuurlijk. Is het knorren een geluidje dat constant aanwezig is? Hoe ziet het neusje eruit? De kans bestaat dat dit wijst op een ziekte genaamd snot. Snel behandelen is daarbij noodzakelijk voor een goede behandeling. Je zal hoe dan ook naar de dierenarts moeten, en beter vandaag dan morgen. Ik schat de situatie in als zijde zeer ernstig. Als je diertjes hebt mag je bovendien geen medische zorg ontzeggen, dan ben je strafbaar. Hup, naar de dierenarts! Desnoods sta je je zakgeld af voor enkele weken, doe je een poosje klusjes voor je ouders, leen je het geld van hun dat je dan later terugbetaald,..
lenkas Geplaatst: 4 mei 2013 Auteur Geplaatst: 4 mei 2013 ik ben 2 weken gelden gegaan voor die zalf en de DA had dan al alles gecontroleerd en snuffie heeft een scheven kaak maar daar kunnen ze niks aan doen dus we weten dat we moeten uitkijkenmaar de DA zei toen dat alles nog in orde was en dat haar tandjes nog goed waren dus tanden kan het al zeker niet zien het geknor is er alleen als ze heel hard heeft gelopen anders niet
Lonja Geplaatst: 4 mei 2013 Geplaatst: 4 mei 2013 Omdat je 2 weken geleden bent geweest dan wil dat toch niet zeggen dat het nu in orde is? Jij kan ook 2 weken geleden kerngezond bij de dokter hebben gestaan en nu ziek in bed liggen.Een kwijlend konijn met een scheve kaak en traanoogjes...Die reutelend ademhaalt...Lijkt mij een ziek konijn. Inderdaad mogelijk de tanden en misschien snot. Daar kan je zelf nu niks mee, hier moet wat aan gedaan worden. Door een dierenarts.
angela12 Geplaatst: 4 mei 2013 Geplaatst: 4 mei 2013 mijn konijn knorde ook deze had snot , wat het dan ook zijn moge het klinkt niet goed en ik zou inderdaad zo spoedig mogelijk naar de dierenarts gaan. lijkt mij dat je konijn zich erg ongemakkelijk voelt...
lenkas Geplaatst: 5 mei 2013 Auteur Geplaatst: 5 mei 2013 oke jullie hebben me al heel lang over tuigt nu men mama nogik heb al heel het weekend klusjes gedaan bij de buren ik heb nu al 50 euroik denk dat ik daarmee wel al naar de DA kan . ik heb ook al een afspraak gemaakt dus alleen mijn mama vind het niet goed maar die draait wel bij alles ik zeg dat ik genoeg geld bij elkaar heb gespaard onder haar kun heeft ze geen pels meer en daar is het nat ik dop het nu zachtjes afik heb woensdag een afspraak het was allemaal vol zet ik had nog het enigste afspraak voor woensdag dus
Sonja1990 Geplaatst: 5 mei 2013 Geplaatst: 5 mei 2013 Als jij in het weekend een dierenarts belt lijkt het mij sterk dat je woensdag pas terecht kan?Er is in het weekend altijd een dierenarts beschikbaar namelijk
Domino Geplaatst: 5 mei 2013 Geplaatst: 5 mei 2013 Woensdag is best wel laat om naar de dierenarts te gaan, is er niet een andere in de buurt waar je eerder terecht kan? ik denk dat je je konijn hier niet te lang mee moet laten zitten. Stel dat het wel snot is, kan het ook nog uitlopen naar een longontsteking en dat is nog veel moeilijker te behandelen (als dat al lukt) dan eventueel snot.
lenkas Geplaatst: 6 mei 2013 Auteur Geplaatst: 6 mei 2013 ik weet geen andere DA bij deze DA ga ik altijd al van ik mijn eerste nijntjes had dus ik weet het niet maar ik zou eens op het internet zoeken dat ik morgen niet kan komen of vanavond nog
angela12 Geplaatst: 9 mei 2013 Geplaatst: 9 mei 2013 ben je eigenlijk ondertussen al bij de dierenarts geweest? ben benieuwd hoe het met snuffie is.
lenkas Geplaatst: 15 mei 2013 Auteur Geplaatst: 15 mei 2013 ja ze heeft dus een scheve kaak al heel haar leven lang maar nu krijgt ze er last van denkt hij hij kan er niks aan doen vorige week ging het terug beter maar nu begingt ze terug te slijmen en ze krapt haar vacht weg bij haar mondje dus terug nar de DA
lenkas Geplaatst: 18 mei 2013 Auteur Geplaatst: 18 mei 2013 mijn mama wilt nog even af wachten om naar de DA te gaan voor haar kale plek weten jullie misschien van waar het komt in het beging was ze aan het slijmen en nu komen aan de zei kant van haar mondje kale pleken komt het door de slijm of heeft ze iets anders?
Lonja Geplaatst: 18 mei 2013 Geplaatst: 18 mei 2013 Nee dat weten wij niet, wij zijn geen dierenarts en kunnen het konijn niet zien.Het enige wat duidelijk wordt uit jouw beschrijving is dat er iets helemaal niet in orde is en dat er daarom iemand met verstand van zaken naar moet kijken.
lenkas Geplaatst: 19 mei 2013 Auteur Geplaatst: 19 mei 2013 bedankt ik ga zeker er voor zorgen dat ik naar de DA kan, mag gaan
Stamperlove Geplaatst: 19 mei 2013 Geplaatst: 19 mei 2013 Ik denk dat jouw dierenarts niet zo konijnkundig is.Bij welke dierenarts ga je?
lenkas Geplaatst: 20 mei 2013 Auteur Geplaatst: 20 mei 2013 bij mijn mama ga ik naar de dierenkleniek in Borsbeek ik vind het raar dat ze in het weekend geen dieren doen
Aanbevolen berichten