Bo en Parel Geplaatst: 7 mei 2013 Geplaatst: 7 mei 2013 Mijn konijn is ook mager, zei eet niet zo goed maar ze komt wel steeds iets meer aan ! ;D
Jessica0502 Geplaatst: 7 mei 2013 Auteur Geplaatst: 7 mei 2013 Mijn konijn is ook mager, zei eet niet zo goed maar ze komt wel steeds iets meer aan ! ;DHoi Bo en Parel.Misschien moet je de tandjes even bekijken.Dat kan ook een reden zijn waarom ze niet eet.
Bo en Parel Geplaatst: 9 mei 2013 Geplaatst: 9 mei 2013 ajah, Bedankt ! Maar ze weegt nu al 3,9 Ik vind dat erg fijn ! ze weegte eerst 1,9 .. BEDANKT
Jessica0502 Geplaatst: 10 mei 2013 Auteur Geplaatst: 10 mei 2013 ajah, Bedankt ! Maar ze weegt nu al 3,9 Ik vind dat erg fijn ! ze woog eerst 1,9 .. BEDANKT Wat was er nu precies aan de hand? Waarom at hij/zij niet goed?Je konijn is dan wel snel aangekomen zeg!
Jessica0502 Geplaatst: 10 mei 2013 Auteur Geplaatst: 10 mei 2013 Voor de mensen die op mijn topic gereageerd hebben, even een update.Ik geef nu al een week, mijn konijnen Ferbendrops.In combinatie met extra vitamines.Bij Barney voel ik de ruggengraat bijna niet meer.Bij Wilma voel ik het bovenaan nog wel, onderop bijna niet meer.Ook is Wilma wat levendiger dan eerst. Ze is wat alerter!Betekent dit dat ze waarschijnlijk wel beginverschijnselen van EC hadden?
Aanbevolen berichten