Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Met heel veel pijn en angst heb ik toch de DA net gebeld.

Mn vader bod zelfs aan om het te betalen, dus ik moest toch een afspraak maken.

Donderdag moet ik heb brengen rond half 9. Gelukkig heb ik wel de DA, die ik zelf heel fijn vindt.

Maar moet ik nog meer maatregelen nemen? Ik ben zelfs vergeten te vragen hoe duur het was, haha.

Hoe duur was het ongeveer bij jullie? En wat moet ik extra doen in zijn hok.. ?

Het liefst laat ik hem nooit castreren, maar het is wel beter.. Dat wordt de komende nachten weinig slapen. :frown::frown:

Geplaatst:

Oh, nog een vraag!

Ze vroegen of Robijn ook een vriendin had, of die mee kon. Maar dat kan natuurlijk niet door de vruchtbaarheid etc, maar zou ik hem een knuffel mee kunnen geven? Zodat hij niet zo allen is want Bibi en Robijn liggen savonds heel vaak tegen elkaar aan door de ren, of is dat onnodig?

Geplaatst:

Ik zou denk ik eerder voor een doekje gaan, iets dat de geur draagt van thuis. Ik weet niet of het een meerwaarde gaat hebben als het een knuffel is. Ik heb zelf vorige week, toen Basje gecastreerd werd, ook een doekje meegegeven met de geur van zijn hok eraan (dat had ik er de weken voordien ingelegd.

Ik vond de castratie ook eng, mijn vrees ervoor verdween echter als sneeuw voor de zon toen Bas weer thuis kwam: binkies, eten van alle hapjes die ik had klaargelegd, ... Hij was op slag weer de oude.

Ik heb allerlei dingen aangeboden aan hem die hij lekker vind, zo was hij weer snel aan het eten. Ik had ook alleen maar bodembedekking in het wctje, maar dat was altijd al zo. Bodembedekking die in de wondjes prikt lijkt mij niet fijn.

Ik heb 60 euro betaald.

Geplaatst:

Robijn heeft zowiezo geen bodembedekking, allen een handdoek in het slaaphok, allen hij ligt altijd op de koude vloer haha.

Mag hij eigenlijk wel trapjes op en af? En springen? Ben bang dat het wondje open springt of iets anders..

En heb je medicijnen mee gekregen eigenlijk? Want in de brief die ik kreeg via de mail, stond er wel iets over medicatie maar ik weet niet of dit voor voedsters of rammen was. =)

Geplaatst:

Basje heeft geen trapjes maar is wel over dingen heen gesprongen en leek daar geen last van te hebben. Basje had pijnstiller geïnjecteerd gekregen na zijn operatie en verder had hij niets nodig. Hij was heel snel weer de oude en heeft maar heel even zielig gedaan, dus er was ook verder niets nodig.

Ik heb begrepen dat de operatie bij een voedster veel zwaarder is en daarbij wel mediatie noodzakelijk is.

Geplaatst:

Ik heb na castratie van mijn mannen toch gezorgd dat ze nergens op konden springen. Ook bang dat de hechtingen zoudeb springen.

Je kan wel voor de zekerheid pijnstilling vragen voor het geval hij toch veel pijn heeft waardoor hij niet eet :)

De pijnstilling die ze krijgen werkt meestal maar 24 uur!

Geplaatst:

Ik denk dat ik Robijn dan allen in de ren laat, dit is ongeveer een vierkanten meter, en hier kan hij nergens opspringen. Als ik pijnstilling mee krijg is dat mooi meegenomen, anders vraag ik er verder niet om. De dierenkliniek is 5 minuutjes fietsen, en voor nood kan ik altijd bellen. Ook heb ik altijd wortelhapje + spuitje in huis. Ik ga een bak neerzetten met een handdoek. Moet ik verder nog iets doen. Zn tunnel laat ik er wel in, wel haal ik de doos eruit, hier springt hij nogal raar op, dus een beetje gevaarlijk.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .