Bunnieloverke Geplaatst: 22 april 2013 Geplaatst: 22 april 2013 hoi allemaal!toen mijn konijntje van 9 weken bij de kweker gingen halen zat haar poepje en buikje vol met geklitte haartjes en keuteltjes. Wij hebben al de klitjes voorzichtig weg geknipt en met een washandje en konijnen schampoo zo goed mogelijk gewassen. de kweker zei dat ze de rest wel zelf proper zou maken. nu zijn we een weekje ver en ze is nog steeds zo vuil maar haar intieme deeltjes zijn wel zuiver. hebben jullie tips hoe ik haar buikje proper krijg of is het best van dit gewoon zo te laten? ( gaat vooral over kleur en strontjes die er nog te hard in kleefden om ze weg te krijgen) Grtjs
Jolien_1999 Geplaatst: 22 april 2013 Geplaatst: 22 april 2013 Je kan voorzichtig wegknippen met een schaar, toen ik Chanel kreeg had ze ook klitten en een weekje later kon ik kijken hoe erg ze was, toen ben ik in de ren gaan zitten en heb mn mama geroepen zij had Chanel op der rug liggen en ik moest heel voorzichtig knippen(zeker bij de intieme delen, die waren ook zuiver). Ik denk dat je het best gewoon wegknipt.
Bunnieloverke Geplaatst: 22 april 2013 Auteur Geplaatst: 22 april 2013 oke dank je wel voor de raad !
Annelies en Basje Geplaatst: 22 april 2013 Geplaatst: 22 april 2013 Met een schaar met een ronde punt heb je het meeste kans op slagen hoor ik. Dan is de kans dat je in het tere vel knipt kleiner.
Bunnieloverke Geplaatst: 22 april 2013 Auteur Geplaatst: 22 april 2013 jah handig met de schaar ben ik al maar dit is zo klein fijn konijntje daarom dat ik liever niet met de schaar teveel knip omdat ze precies ook vaak kou heeft ookal heeft ze berg hooi en hokje en strobakje om zich in te verwarmen. ze weeg maar 410gr dus tis echt nog kleintje!
Aanbevolen berichten