Ga naar inhoud

Baby konijntjes te zwaar ?


senna24

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal ik heb een vraagje mijn konijn heeft een nestje van 4 konijnen gekregen.

Ze zien er goed uit alleen zijn ze morgen 1 week en ze wegen 120 tot 130 gram is dat niet veel te zwaar ?

maar volgens mij geeft ze ze nu veel te veel eten of is dit normaal?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oké bedankt.

Christaa ten eerste wil ik je wel even zeggen dat ik het een gewone vraag vind en dat er niks grappigs aan is ik wou gewoon weten of ze niet te zwaar waren dat dacht ik omdat mijn vorige babynijn veel lichter was .

Ten tweede is het handig om ze op dieet te zetten? Want ik heb het na gevraagd en diegene zegt dat je dat niet moet doen bij baby konijnen.

Ten derde wij kennen een echte konijnen fokker en hij weegt ze ook altijd maar ik heb hem al een tijd niet gezien dus kon ik het niet aan hem vragen wat het normale gewicht is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh zo ik las het denk ik verkeerd sorry daarvoor

Ik zou ze idd maar met rustlaten

ik denk ook wel dat de moeder (Senna )goed voor ze zorgt verder heb ik ze er ook niet uitgehaald ik heb ze 1x gewogen maar toch bedankt kan je hier trouwens ook een slotje opzetten zodat er niet meer op gereageerd wordt nu ik het antwoord heb ? Of kan dat niet?

Inidegeval bedankt

aangepast door senna24
Typ fouten
Link naar reactie
Delen op andere sites

Natuurlijk was dat sarcastisch. Ik vind het gewoon een hele rare vraag. Ik kan me niet voorstellen dat je serieus overweegt dat een moeder teveel kan voeden en de diertjes te zwaar kunnen zijn. Maar goed, ik kan me ook niet voorstellen dat je aan een nest begint, terwijl je dit soort dingen dus niet weet. En ik snap ook niet waarom je de konijntjes gaat wegen als je vervolgens toch niet weet wat je met die informatie moet.

Ik word er gewoon heel erg moe van dat iedereen maar meer en meer konijntjes op de wereld wil zetten. Zucht.

Maar ik zal niet meer reageren op je topic. Ik heb al door dat wij het toch niet eens gaan worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het was eigenlijk niet mijn bedoeling om dat nest te krijgen .want er zit een heel lang verhaal achter maar goed ik ben het met je eens dat wij het niet eens zullen worden , ik wil nog wel even zeggen dat mijn moeder wel weet wat ze ermee doet wij hebben nu 7 Nijnen en houden ze op gewicht bij ik vroeg me alleen af of ze niet te zwaar konden zijn maar heb de laatste zin misschien onnodig neergezet als ik nu erover nadenk denk ik natuurlijk ook dat een moeder konijn niet te veel eten kan geven . Maar ze kunnen wel te zwaar zijn en dat kan toch gevaarlijk zijn ofsoo tenminste dat las ik. Maar goed inidergeval sorry dat ik reageerde op dat met dat diëten maar als ik iets lees neem ik dat letterlijk sorry daarvoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik word er gewoon heel erg moe van dat iedereen maar meer en meer konijntjes op de wereld wil zetten. Zucht.

Ik ook Christa. Ik snap je frustratie echt 100% en hoop ook dat het ooit eens door mensen begrepen wordt dat het barst van de konijnen die geen baasje of huisje hebben na dumping van hun vorige eigenaar omdat ze niet leuk genoeg (lees: klein) meer waren.

Vanmiddag een collega op het werk die vroeg of we nog een konijn wilden hebben. In een doos bij haar over de schutting gedropt. En jij ziet dat volgens mij dagelijks, maal tien....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .