Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hiiii BB'ers!

Ik heb mijn vraag zowel hier gesteld als bij het topic huisvesting omdat het aan elkaar gerelateerd is.

Ik heb buiten 10 schatten van konijnen zitten op een groot stuk weide. Ze hebben er alle nodige ruimte en luxe,

enig nadeel is, er staat niets van boom of struik waar ze in de zomer lekker kunnen onder liggen om wat koelte

te zoeken. Nu werk ik al twee zomers telkens met houten platen en dat lukt wel, maar mooi en praktsich is het niet! Een boom planten zou een optie zijn, maar eer dat die iets of wat voldoende schaduw geeft zijn mijn konijnen zelf er misschien niet meer! Vandaar dat ik dacht om misschien een afdak te creëren adhv een klimplant. Ik weet dat klimop erg giftig is dus dat is geen optie. Vandaar mss iemand die weet of dit enigzins kan? Er zijn namelijk 100 soorten klimplanten, maar uitzoeken of die allemaal konijn proof zijn gaat moeiljk zijn denk ik! Vandaar hoop ik mss iemand te vinden die hier veel over afweet of zelfs zoiets heeft? Zou het zo zijn dat laat je maar wat weten! Alvast bedankt!

Groetjes

Geplaatst:

inderdaad bruidssluier is veilig, het is goedkoop en groeit snel. Zet wel een beetje kippengaas om de hoogdtak, want ik heb een voedster gehad die die doorbeet en dan was dus de hele plant dood.....

Geplaatst:

Ik had gisteren in je andere topic al gereageerd en daar ook bruidssluier aangeraden met nog een heel verhaal erbij. Wellicht is het handiger om 1 topic te openen, als je twijfelt of het op de goede plek staat kan een moderator altijd je topic verplaatsen, maar dan lopen er geen 2 dingen langs elkaar heen :)

Geplaatst:
inderdaad bruidssluier is veilig, het is goedkoop en groeit snel. Zet wel een beetje kippengaas om de hoogdtak, want ik heb een voedster gehad die die doorbeet en dan was dus de hele plant dood.....

ik bedoel natuurlijk hoofdtak...

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .