ivoannemarie Geplaatst: 20 april 2013 Geplaatst: 20 april 2013 HoiGisteren is Gabber geholpen, want binnenkort zal hij gekoppeld gaan worden.Het gaat eigenlijk heel goed, eet, drinkt, hupst door zijn kooi. Maar eigenlijk wil hij vrij, zit zielig voor zijn deurtje te kijken.Als ik internet af zoek, lees ik dat hij een week in zijn kooi moet blijven ivm wondgenezing.Binkies zullen er nog even niet inzitten, maar gisterenmiddag hupste hij wel even rond, had ik nog niet gelezen.Sprong toen wel op de bank, op zijn plekje.Hoe is dat bij jullie gegaan? Gabber is een binnen konijn en loopt dus 24/7 lekker vrij rond.Groetjes Gabber en Annemarie
belleke Geplaatst: 20 april 2013 Geplaatst: 20 april 2013 Is Gabber een mannetje?Mijn konijn liep ook altijd los en toen hij gecastreerd was sprong hij ook meteen weer op de bank. Het is best moeilijk om ze op te sluiten als ze gewend zijn altijd los te lopen. Ik weet ook niet hoe je het zou kunnen tegenhouden. Maar ik heb ook het gevoel dat het niet zoveel kwaad zal kunnen. Beterschap met je konijnKnuffels Belleke
Etznab Geplaatst: 20 april 2013 Geplaatst: 20 april 2013 Mijn mannetjes waren precies het zelfde begonnen zelf tralies te knagen. Ik heb ze toen maar een klein rennetje gegeven. Beter iets dan niets.Beterschap met je konijn en succes met de koppeling
ivoannemarie Geplaatst: 20 april 2013 Auteur Geplaatst: 20 april 2013 HoiGabber is inderdaad een mannetje, nouja, was dus.Ik heb hem nadat de kids naar bed zijn gegaan, lekker los gelaten, dan kan hij op zijn gemak wat rond hupsen.Bedankt voor de reactiesGroetjes Gabber en Annemarie
LiesbethBlacky Geplaatst: 21 april 2013 Geplaatst: 21 april 2013 HoiGisteren is Gabber geholpen, want binnenkort zal hij gekoppeld gaan worden.Het gaat eigenlijk heel goed, eet, drinkt, hupst door zijn kooi. Maar eigenlijk wil hij vrij, zit zielig voor zijn deurtje te kijken.Als ik internet af zoek, lees ik dat hij een week in zijn kooi moet blijven ivm wondgenezing.Binkies zullen er nog even niet inzitten, maar gisterenmiddag hupste hij wel even rond, had ik nog niet gelezen.Sprong toen wel op de bank, op zijn plekje.Hoe is dat bij jullie gegaan? Gabber is een binnen konijn en loopt dus 24/7 lekker vrij rond.Groetjes Gabber en AnnemarieHoezo een week in de kooi? En waarom geen binkies? Onze Blacky heeft om te beginnen geen kooi, dus had ik hem niet in kunnen zetten. Maar zelfde avond als hij geholpen was, wandelde hij rustig rond, heeft hij lekker gegeten en daags nadien was er helemaal niks aan te merken! 't Is dat ik de wondjes elke dag moest controleren of je zou het niet eens geweten hebben! Binkies zijn gelijk gevolgd hoor Als hij wil wandelen, waarom niet? Bewegen en eten is goed. Als hij geen last heeft van de wond en de operatie, laat hem toch lekker!
LiesbethBlacky Geplaatst: 21 april 2013 Geplaatst: 21 april 2013 HoiGabber is inderdaad een mannetje, nouja, was dus.Ik heb hem nadat de kids naar bed zijn gegaan, lekker los gelaten, dan kan hij op zijn gemak wat rond hupsen.Bedankt voor de reactiesGroetjes Gabber en AnnemarieHij gaat zelf wel aangeven wat kan en niet kan hoor Een week 'bedrust' hoeft gelukkig niet. Wie weet hoe gek doet ie vandaag al weer, net of er nooit wat is gebeurd. Komt wel goed hoor, als hij zelf aangeeft weer rond te willen hupsen. Dan heeft 't ventje er geen last van
ivoannemarie Geplaatst: 22 april 2013 Auteur Geplaatst: 22 april 2013 Hij loopt inderdaad weer heerlijk rond en gisteren werd ik getrakteerd op een aantal binkies.Hij lijkt er dus weinig last van te hebben, fijn dat het zo makkelijk verlopen is.Nu op naar de koppeling met Schanulleke :yes:Kan bijna niet wachten, maar heb nog even geduld nodig.Groetjes Annemarie
Aanbevolen berichten