Ga naar inhoud

Blaasontsteking bij voedster en behandeling en voedingsvraag!

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Mijn dame heeft blaasontsteking en antibiotica gekregen. Omdat ze dit niet goed inneemt, hebben we na 1 week een injectie gegeven. Deze werkt 7 dagen, is voor zowel blaas als syfillis. Vreemde combi, maar goed als het maar werkt. Nu 2e dag en zowel gister als vandaag is haar urine erg gekleurd, vermoedelijk veel meer bloed!! Hebben jullie ervaring met deze injectie, is het normaal?? Ze Eet en drinkt normaal. Aangezien ik haar nu 3 maanden heb vanuit de opvang, ben ik bang dat mijn voer te rijk is. Teveel calcium zou blaasontsteking kunnen veroorzaken. Ik geef hopefarms gemengd. Bij vorige eigenaar had ze nooit problemen. Het mannetje doet het weer goed op dat voer, die heeft tand problemen en ik wil eigenlijk niet teveel wijzigen. In hopefarms zit 15 procent eiwit, is dit teveel? Ze is ongeveer 3 jaar, niet gesteriliseerd en heeft een nestje gehad. Dat maakt kans op baarmoeder tumor weer kleiner schijnt. Wie helpt met goed advies? Dank alvast, groet ongeruste peetje

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .