Namiro Geplaatst: 16 april 2013 Geplaatst: 16 april 2013 Ik zal me dadelijk even voorstellen maar mijn konijn heeft helaas ec.. Heb de medicijnen meegekregen. Maar nu is mijn vraag of er 'makkelijkere' manieren van inbrengen zijn.Dat spul moet ik in haar mondje spuiten maar ze word steeds slimmer met ontwijken..
HumpieDotje Geplaatst: 16 april 2013 Geplaatst: 16 april 2013 Goed vasthouden, dat is vaak de enige manier.Op youtube heeft bunnybunch een filmpje waarin ze laten zien hoe je een konijn in een handdoek kan leggen zodat het iets makkelijker gaat.
ina Geplaatst: 16 april 2013 Geplaatst: 16 april 2013 mijn sientje heeft ook ec gehad. Ik gaf haar de medicijnen op den duur vermengd met olvarit peer. Maar dat kan natuurlijk alleen als je konijn nog zelfstandig eet.
Namiro Geplaatst: 16 april 2013 Auteur Geplaatst: 16 april 2013 Ze eet nog zelfstandig gelukkig.. Goed idee om te proberen
Namiro Geplaatst: 18 april 2013 Auteur Geplaatst: 18 april 2013 het werkt goed met de olvarit peer nu maar hopen en duimen dat ze er overheen komt.
ina Geplaatst: 19 april 2013 Geplaatst: 19 april 2013 Fijn dat het werkt, dat scheelt een hoop gestress zowel voor jou als voor je konijn. Hopelijk is ze snel weer beter, ik duim met je mee.
Namiro Geplaatst: 22 april 2013 Auteur Geplaatst: 22 april 2013 De medicijnen lijken aan te slaan.. Kopje staat nog wel scheef maar ze is alerter en ze verliest minder snel haar evenwicht dus we houden vol
HumpieDotje Geplaatst: 22 april 2013 Geplaatst: 22 april 2013 Zeker volhouden! elke verbetering is er een!
belleke Geplaatst: 22 april 2013 Geplaatst: 22 april 2013 Het duurt altijd wel even voordat je verbetering ziet. Soms ook wel snel of soms komen er ook weer terugslagen.Maar fijn om te lezen dat het goed gaat.Knuffels Belleke
Gieter Geplaatst: 23 april 2013 Geplaatst: 23 april 2013 Heeft iemand enig idee hoelang de genezing kan duren? Gelukkig heb ik geen probleem met de druppels geven, ik meng het met banaan en klein beetje roosvicee.
ina Geplaatst: 24 april 2013 Geplaatst: 24 april 2013 Wat versta je precies onder genezen? Mijn sien heeft 6 weken medicijnen gehad en heeft nog steeds restverschijnselen. Haar hoofd staat nog steeds scheef en af en toe tolt ze. Beter dan dit wordt het niet maar ze is gezond genoeg voor een konijnwaardig leven met partner.
Gieter Geplaatst: 24 april 2013 Geplaatst: 24 april 2013 Dus het gaat nooit helemaal weg? Cosmo heeft het niet zo heel erg, alleen kopje scheef en beetje gek laten neervallen als hij gaat liggen.
ina Geplaatst: 24 april 2013 Geplaatst: 24 april 2013 soms wel en soms niet. Sien is wel 'beter' maar haar hoofd is helaas scheef blijven staan. Ze kan zich er echter prima mee redden.
Namiro Geplaatst: 24 april 2013 Auteur Geplaatst: 24 april 2013 ik hoor pas dat gas ook een bijwerking kan zijn.. waar kan ik dat aan merken? Ik zie geen verslechtering bij haar, maar ben toch elke keer als ik naar huis ga van werk beetje nerveus over hoe ik haar aantref.
ina Geplaatst: 24 april 2013 Geplaatst: 24 april 2013 (aangepast) Ik heb geen ervaring met gas, dat hebben mijn konijnen nog nooit gehad. Dat je nerveus bent hoe je haar aantreft, dat herken ik wel. Het heeft met Sien heel lang geduurd voordat ze echt vooruit ging en ik was iedere keer weer bang dat ze achteruit was gegaan. Ik vond dat emotioneel heel erg zwaar. Wat mij daarbij geholpen heeft is om per dag te bekijken hoe het ging en te reageren op wat ik aantrof in plaats van me te focussen op wat allemaal mis zou kunnen gaan. Je kent je konijn en als het echt foute boel is dan merk je dat onmiddelijk. In dat geval natuurlijk zsm de dierenarts bellen.Heel veel sterkte en ik blijf duimen dat ze weer beter wordt. 24 april 2013 aangepast door ina
ina Geplaatst: 10 mei 2013 Geplaatst: 10 mei 2013 Hoe gaat het met je konijntje nu? Gaat het nog steeds de goede kant op met haar gezondheid?
Namiro Geplaatst: 13 mei 2013 Auteur Geplaatst: 13 mei 2013 Haar evenwicht verliezen doet ze niet meer gelukkig maar haar koppie staat nog wel scheef. Ze eet en drinkt nog goed maar ze zit steeds vaker zielig in een hoekje..
Aanbevolen berichten