Zilo Geplaatst: 12 april 2013 Geplaatst: 12 april 2013 De symptomen van TschizoEr zit een stukje wit aan de zijkant van zn oog dat niet weg wil (zelfde als ze bang zijn)Hij eet ''schokkerig''Hij heeft gewichtsverliesDe dierenarts kon niet in zn bekje kijken omdat hij te erg tegenstribbelde (That's my boy:mdr:) Donderdag gaat hij onder narcose. Dan wordt er in zn bek gegeken om te kijken of er iets is.Ik heb geen zin om te wachten. Heeft iemand alvast suggesties?BVD
Lonja Geplaatst: 12 april 2013 Geplaatst: 12 april 2013 Naar een dierenarts brengen die hem wel gelijk kan behandelen?Maar ja, het is nu vrijdagavond dus dat wordt toch al maandag dan, dan is het ook weer nog maar 3 dagen.Toch vind ik een week lang voor een konijn met waarschijnlijk tandproblemen. Gelukkig eet hij nog wel.Ik denk niet dat je nu veel kan doen. Heb je wel eventueel pijnstilling voor als je ziet dat hij er echt pijn van heeft (is misschien al) of daardoor ook stopt met eten?
Zilo Geplaatst: 14 april 2013 Auteur Geplaatst: 14 april 2013 We zijn donderdag al geweest en moesten over 2 weken terugkomen. We hebben cavasan meegekregen voor zn oogje en hij krijgt nu bleekselderijpuree door het hooi
HumpieDotje Geplaatst: 15 april 2013 Geplaatst: 15 april 2013 Mijn konijn had precies hetzelfde, ernstig gewichtsverlies en dat wit van zn oogje, ook wel het derde ooglid genoemd geloof ik. Hij at ook nog gewoon, maar toch is hij bijna een kilo afgevallen in 2 a 3 weken tijd.Bij mijn konijn is er EC geconstateerd, en nu na een maand lang Panacur, extra bijvoeren en pijnstilling te hebben gegeven komt hij weer aan en is dat wit veel minder. Mijn DA zei na overleg met nog een andere kkDA dat het wit bij het oog een uiting kan zijn van pijn bij een konijn. Nu is hij weer helemaal de oude. Dus ik toch nog even naar de DA gaan.Daarbij is bleekselderij vocht afdrijvend, wat inhoud dat hij nog meer zal gaan afvallen. Dus ik vind het heel vreemd dat je dat moet geven.
Aanbevolen berichten