Eline-Kareltje Geplaatst: 7 april 2013 Geplaatst: 7 april 2013 Hoi,Ik heb een vraagje over mijn konijn.De dierenarts heeft ontdekt dat het konijn snot heeft, en heeft dan ook antibiotica meegegeven(=1,5 week geleden, antibioticakuur voor 2 weken).Ik gaf het konijn net wat fruit en terwijl het konijn dat opat stroomde er heel veel snot uit zijn neus.Hoort dit door de antibiotica te komen? Of is het dan alleen maar erger geworden (voor de antibiotica was dit nog niet)?Liefs,Eline en Kareltje
Domino Geplaatst: 7 april 2013 Geplaatst: 7 april 2013 Is het snot kleurloos of heeft het een kleurtje? Niest je konijn ook?
Eline-Kareltje Geplaatst: 7 april 2013 Auteur Geplaatst: 7 april 2013 Ja hij niest ook en het was kleurloos
Domino Geplaatst: 7 april 2013 Geplaatst: 7 april 2013 Welke antibiotica heb je meegekregen? Soms wil het wel eens gebeuren dat de kuur verlengd moet worden, of dat er een andere antibiotica gebruikt moet worden omdat deze misschien niet afdoende werkt. Ik zou nog wel even contact opnemen met je dierenarts hierover, want het is niet goed.
Aanbevolen berichten