Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Kan ik mij zeer goed voostellen :P. Ons lukte het al moeilijk met een dwergkonijn zonder handdoek :P. Heb je hulp of moet je het alleen zien te doen?

Geplaatst:

Aleen lukt het niet :/ maar vanavond is mijn man thuis, dan doen we het samen. Heb het voorlopig in haar water gedaan en op haar brokjes.

Vroeger nam ze elk medicijn gewoon aan van mij, ze is wat lastiger geworden met het ouder worden denk ik :).

Hopelijk is ze snel terug verse groentjes aan het eten.

Geplaatst:

Waarom moet ze vitamines krijgen? Die zitten ook gewoon in haar brokjes toch? In elk geval, ik heb een konijntje met astma die daar drie keer daags medicatie voor krijgt, twee verschillende soorten. De ene medicatie is heel makkelijk, dat is een kleine hoeveelheid (0,3 ml) die ik in een hol snoepje kan doen. (Lofty's van Vitakraft, stukje afbreken en je kunt het er zo in doen.) De andere moet ze meer van hebben, 0,7 ml. Dat doe ik door een fruithapje heen en dat eet ze zo op. (Bosvruchten of zoiets van AH Puur&Eerlijk, zit alleen fruit in en geen andere ongezonde toevoegingen.) Mijn konijn krijgt het erg benauwd als ik de medicatie gewoon geef, dat is natuurlijk juist wat we willen vermijden. Dus vandaar dat het bij haar even anders moet.

Geplaatst:

Ze moet vitaminen krijgen omdat ze geen versvoer meer at, geen groenten of fruit. Volgens de dierenarts zou ze daardoor een vitaminentekort hebben.

Ze hebben gisteren haar tandjes geslepen maar men wist niet zeker of het daar aan lag. Ik moet nu een week vitaminesuplementen geven en als ze dan nog geen groenten eet kon het aan iets anders liggen.

Dus hopen dat ze vlug haar groenten eet.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .