jolanda1965 Geplaatst: 5 april 2013 Geplaatst: 5 april 2013 Beppie heeft net de enting gehad van myx en vhs, ik was 26,25 kwijt inclusief nagels knippen, ze had een dikke bult onder haar kin, heeft ze aangeprikt en bleek een vetbult te zijn, ze had schifers op haar oren , nagekeken, en later over terug gebeld, bleek gelukkig geen mijt te zijn en tot slot nog 3 heerlijke wilgentakken mee voor wat knabbelplezier. wat heb ik toch een geweldige dierenarts!!!. weet niet hoe ik ze bij de konijnkundige dierenartsen moet plaatsen, maar ze verdienen het echt om daar te staan, het is het dier medisch centrum in Beverwijk
Sjalot Geplaatst: 6 april 2013 Geplaatst: 6 april 2013 Mooi prijsje voor de enting. Volgens mij is mijn DA duurder.
jolanda1965 Geplaatst: 7 april 2013 Auteur Geplaatst: 7 april 2013 ja valt zeker mee, en dan deed ze daar ook nog de extra dingen voor, zoals die rare bult aanprikken en schilfers nakijken onder de microscoop, ja ben super tevreden hoor
Rian Geplaatst: 7 april 2013 Geplaatst: 7 april 2013 Prima dat je je nijn hebt laten inenten en laten controleren, alleen dat aanprikken van die "rare bult" vind ik een vage actie. Onder de kin zit vaak een wam (=vetbult) dus ik volg de gedachtengang van je dierenarts niet om daar in te gaan prikken.
jolanda1965 Geplaatst: 8 april 2013 Auteur Geplaatst: 8 april 2013 ja klopt Rian, het is ook een wam, maar er zat iets hards in, en om enge dingen uit te sluiten heeft ze daarom voor de zekerheid even nagekeken of er geen pus of iets anders uit kwam, maar het was goed allemaal gelukkig
Aanbevolen berichten