ZaZa Geplaatst: 6 oktober 2007 Geplaatst: 6 oktober 2007 Zou het ook niet kunnen zijn dat jij je er toch intensiever mee bezig houdt dan Inge deed en tijd voor had ?Kan best eens schelen hoor, vooral in positieve zin dan ! Zou wel geweldig zijn mintaka !
mintaka Geplaatst: 6 oktober 2007 Auteur Geplaatst: 6 oktober 2007 Inge heeft me gezegd: zo vaak mogelijk oefeningen doen.Ik houd het op zo'n 5 keer per dag een minuut of twee. En dat is dan al een heel gevecht, want Toendra wil er altijd vandoor gaan. Daarnet nog een beet in m'n vinger gehad :hmmm:
ZaZa Geplaatst: 6 oktober 2007 Geplaatst: 6 oktober 2007 Hmmm....belonen, belonen, belonen.... als je dat nog niet deed
mintaka Geplaatst: 6 oktober 2007 Auteur Geplaatst: 6 oktober 2007 jawel jawel jawelhelpt geen bal.....
ZaZa Geplaatst: 6 oktober 2007 Geplaatst: 6 oktober 2007 hij voelt zich waarschijnlijk beloont voor die beet.....
mintaka Geplaatst: 7 oktober 2007 Auteur Geplaatst: 7 oktober 2007 't Is een zij Na die beet heb ik haar gewoon weer vastgepakt hoor, weinig poeha rond gemaakt. Ze bijt ook niet door. Ze probeert los te geraken. Maar na een beet laat ik haar niet los, dus in dat opzicht werkt bijten niet. Stout he van mij Dadelijk weer gaan turnen
mintaka Geplaatst: 7 oktober 2007 Auteur Geplaatst: 7 oktober 2007 Toendra begint haar pootje echt een beetje te gebruiken.... Heel voorzichtig en heel stroef, maar toch...Maar ik kan niet helemaal blij zijn, omdat ik me nu zorgen maak over Snoet... (zie topic "hoe begint myxomatose")
Gast Luka Geplaatst: 7 oktober 2007 Geplaatst: 7 oktober 2007 Geweldig dat turnen, Mintaka!! Hopelijk komt haar pootje daarmee inorde... En hopelijk mankeert Snoet ook niks...
mintaka Geplaatst: 8 oktober 2007 Auteur Geplaatst: 8 oktober 2007 Mijn bezoek aan Inge Thas is van een dagje uitgesteld.Toendra gebruikt haar pootje meer en meer als ze loopt. Ik ben hoopvol!!
chacha Geplaatst: 9 oktober 2007 Geplaatst: 9 oktober 2007 Als ik zo lees ziet het er naar uit dat het goed gaat komen!Nog even meid, en dan heb je hopelijk weeral gezonde konijnen, en hopelijk deze keer voor lange tijd!
mintaka Geplaatst: 9 oktober 2007 Auteur Geplaatst: 9 oktober 2007 Inge Thas was erg tevreden over Toendra's vooruitgang. :happy:Ik moet over een dag of 10 nog eens terug.
michaela23 Geplaatst: 9 oktober 2007 Geplaatst: 9 oktober 2007 Wat fijn zeg dat Toendra zo vooruit gaat, nog even en dan kan ze weer helemaal lopen.En ik ben ook blij dat Snoet niets mankeert.
mintaka Geplaatst: 15 oktober 2007 Auteur Geplaatst: 15 oktober 2007 Ik heb een topic gemaakt op mijn weblog met foto's erbij van Toendra's pootje http://www.bunnybunch.nl/community/blog.php?b=136
mintaka Geplaatst: 20 oktober 2007 Auteur Geplaatst: 20 oktober 2007 Nou, guys en girls, ik ben vandaag met Toennie weer bij Inge geweest voor controle en zoals Inge het zelf zei (op z'n Gents): "het ziet er vree goed uit" (= zeer goed):happy:Ik moet over twee weken nog eens terug, maar tegen dan zou de wonde volledig dicht moeten zijn...Wie had dat ooit durven denken, dat ze haar pootje zou behouden en opnieuw zou leren gebruiken en dat het allemaal goed komt zalig gewoon!
Marlieke en nijntjes Geplaatst: 20 oktober 2007 Geplaatst: 20 oktober 2007 fijn hoor! gelukkig gaat het de goede kant op!
Lia Geplaatst: 20 oktober 2007 Geplaatst: 20 oktober 2007 hey wat gaaf joh dat het weer goed is gekomen. Ik heb heelaas niet het hele verhaal gevolgt (mijn excusses) maar het is altijd fantatisch als alles weer goed komt met een dier toch???
mintaka Geplaatst: 20 oktober 2007 Auteur Geplaatst: 20 oktober 2007 nou kort samengevat heeft het aan een zijden draadje gehangen of toendra was een nijn met drie pootjes door een mislukte koppelpoging...
ZaZa Geplaatst: 20 oktober 2007 Geplaatst: 20 oktober 2007 Complimenten dame ! Gebruikt toendra dat pootje ook steeds meer ??
mintaka Geplaatst: 20 oktober 2007 Auteur Geplaatst: 20 oktober 2007 jawel jawel, ze gebruikt het volop en voor alle soorten van bezigheden :happy:
YvonneH Geplaatst: 21 oktober 2007 Geplaatst: 21 oktober 2007 Goed zeg! Dat is in ieder geval een hele zorg minder.
mintaka Geplaatst: 1 november 2007 Auteur Geplaatst: 1 november 2007 Nog een kleine update op mijn weblog!
mintaka Geplaatst: 17 november 2007 Auteur Geplaatst: 17 november 2007 Vandaag met Toendra naar Inge Thas geweest voor controle. Alles gaat prima.Het hele verhaal is te lezen op mijn weblog.
Aanbevolen berichten