Ga naar inhoud

afstervende huid op Toendra's pootje na een giga bijtwonde...

Aanbevolen berichten

• Reacties 198
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

hihihi

:P

hopelijk geneest het bovenaan nu ook goed, dat is nog even afwachten... maar het is in elk geval verbetering, dus elke stap is een beetje dichter bij genezing!

Geplaatst:

ja, ik wil nu een goeie tijd

voor toendra is het idd genoeg geweest, ze heeft al zoveel meegemaakt sinds die e. cuniculi vorig jaar december

nu mag ze een vrolijk konijnenleven gaan leiden, het moet gewoon!

Geplaatst:

Ik had gisteravond naar Inge gebeld voor nieuws, maar was op het antwoordapparaat terechtgekomen omdat ze pas bevallen is. Daarnet belde ze terug.

Het gaat heel erg goed met Toendra's pootje, ook bovenaan begint het er goed uit te zien. :happy: Ik ben super gelukkig :happy: En haar pootje zal waarschijnlijk dus gered worden.

Inge is nu begonnen met fysiotherapie-oefeningetjes om Toendra's spieren weer te verlengen, want door het niet gebruiken van het pootje zijn die aan de achterzijde verkort, waardoor ze als het ware op haar "vingerknokkels" zou gaan lopen...

Verder zei Inge dat Kathleen, de assistente, Toendra heel erg goed verzorgd heeft de afgelopen dagen en dat ik haar een grote bos bloemen moet kopen :)

Ik ben super blij!!!!! Binnenkort mag Toendra naar huis en dan gaan we om de 5 dagen naar Inge voor verzorging of zoiets, maar dat moeten we dan concreter afspreken... Toendra zit daar nu bijna een maand... Ik zal zo blij zijn als mijn meisje weer thuis is!!!!

Geplaatst:

Het gaat de goede kant op :)

Werd eens tijd hoor!

Het is bijna voorbij, en dan komt alles weer helemaal goed! Zeker weten!

Dat verdien je, en je konijnen ook! :)

Geplaatst:

wat een geweldig nieuws martine!!! echt super!!! gellukkig lijkt nu ales letterlijk en figuurlijk om zijn pootjes terrecht te komen!!! super super super!!! en ik gelloof dat jij blij bent al ke kleine meid weer thuis hebt!!

Geplaatst:

Nee, nog niet... Inge gaat bellen, heeft ze gezegd. Ik wil haar ook niet overbelasten, omdat ze net bevallen is en daar allicht giga druk mee...

Ik reken erop dat het volgende week zal zijn...

Geplaatst:

waarschijnlijk komen Toendra en Snoet vrijdag naar huis

meer nieuws heb ik eigenlijk niet, ik had een smsje gestuurd met de vraag hoe het met Toendra ging en wanneer ze naar huis kon en heb een smsje terug gehad van Inge met de vraag of ik ze vrijdag kon ophalen :)

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .