Ga naar inhoud

Zo blij Wim is eindelijk abcesvrij.


belleke

Aanbevolen berichten

Vandaag weer naar de dierenarts toe.

Ik wist het al wel dat het abces weg was.

Maar die afspraak was toch gemaakt.

Ze heeft heel goed gevoeld en yes het is echt weg. Ze was volgens mij ook wel een beetje verbaasd.

Ik voelde het de laatste week steeds kleiner worden.

Ik was en ben zo blij. Ze zei wel nog dat het weer terug kon komen. Ik ben me daar ook wel bewust van.

Ik had een hele grote doos Merci mee genomen en dat kon ze wel waarderen.

Ben zo blij dat ik niet meer wekelijks of vaker er naar toe hoef.

Nu even wachten op iets beter weer in ieder geval dat het s'nachts niet meer vriest en dan weer opnieuw koppelen.

Poeh daar zie ik wel tegenop moet ik zeggen. Omdat het in de opvang al zo moeilijk ging. En het nooit helemaal stabiel is geweest.

Maar goed voor nu even een echte juigstemming.

Knuffels Belleke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee wat goed! Ook dat kleinere plekje dus?

Wauw, hèhè daar ben je mooi van af, of Wim dan eigenlijk. Heel fijn dus. Leuk dat je het even laat weten dat het helemaal goed is gekomen.

Hopelijk wil de koppeling straks ook weer, heeft Serenay al wat minder last van haar hormonen?

Heb je een goede neutrale plek waar ze ook wat langer kunnen blijven?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik ben ook heel erg blij. Was zo bang dat hij weer geopereerd moest worden.

Lonja nee heb geen neutrale ruimte. Ben nog aan het denken hoe aan te pakken. Binnen kan niet omdat ik een dochter heb met astma. De ren die ik normaal voor dit soort dingen gebruikte is nu vaste verblijf van Wim en Serenay.

Knuffels Belleke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad, dat lijkt me geen gek idee!

Ik zou het zelf niet goed durven om ze niet op neutraal terrein te herkoppelen, ook omdat het toch al nooit echt stabiel is geweest. Dat is nu Serenay's plekje geworden, dus die kan wel eens bezwaren hebben. En Wim is zelf ook nooit de makkelijkste geweest toch?

Als dat straks niet soepel gaat zit je weer...Beter maar goed aanpakken, zodat het daar alvast niet aan kan liggen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja echt tijd voor Bubbels.

Ik ga ze zeker niet in hun ren koppelen. Ook omdat je ze daar niet uit elkaar kunt halen als ze vechten.

Ik heb als ik de weerberichten zie nog een weekje tijd om er over na te denken.

Misschien dat ik als Mollie gesteriliseerd word hun ren even kan gebruiken. Natuurlijk eerst goed schoonmaken.

Kan Mamski wel even in het opvanghok.

Ben zo blij dat ik dat niet weg gedaan heb. Het kost wel ruimte maar is zo praktisch als er eens iets is met de dieren.

Bij iemand anders zou nog idealer zijn denk ik. Want ik merk dat ik er zelf erg tegen op zie. Ik wil niet weer weken naar de dierenarts lopen.

Knuffels Belleke

Link naar reactie
Delen op andere sites

o wat een goed nieuws! :party: Ik ben zo blij voor Wim & jou :love:

Idd beter dat je soms dingen nog even bewaard, je weet maar nooit. Hier ook nog een boel extra spullen in een schuur bij ons.

En ik snap dat je nu even liever niet naar de dierenarts gaat. :bunny3:

Maar vier het lekker dat Wim abcesvrij is :mdr:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .