Miesaas Geplaatst: 29 maart 2013 Geplaatst: 29 maart 2013 Hallo allemaal, ik zit met een stinkend probleempje. XDSinds een paar dagen ruikt de urine van de konijnen echt heel erg.Het nadeel is dat ik niet weet wie van de twee zo stinkt, haha.Maar het is echt een hele doordringende, vieze lucht.Normaal gesproken maak ik elke dag de wctjes schoon, en 1 keer in de week de kooi.En het ruikt nooit in mijn kamer.Maar nu dus wel en ik word er zelf een beetje misselijk van.Nu vraag ik me af wat de oorzaak kan zijn,dat een van de twee (of misschien beide??) opeens zo stinkt.Zou het de leeftijd kunnen zijn? Puberteit? Of een ziekte ofzo?
HumpieDotje Geplaatst: 29 maart 2013 Geplaatst: 29 maart 2013 Ik denk dat een van je konijnen (of allebei) wat last heeft van de lente Welke geslachten hebben ze en zijn ze beide gecastreerd of maar eentje ervan?
Eefje Geplaatst: 29 maart 2013 Geplaatst: 29 maart 2013 Lijkt me ook hormonaal. Wat voor bedekking gebruik je in het toilet? Houtkorrels absorberen geur behoorlijk goed vind ik!
jolanda1965 Geplaatst: 2 april 2013 Geplaatst: 2 april 2013 weet niet of het voedsters zijn, maar bij mijn konijn was het een baarmoederprobleem, ze kreeg sterk ruikende urine, en verloor af en toe bloed, later bleek dat haar baarmoeder niet in orde was, ontstekingen
nalapuk Geplaatst: 2 april 2013 Geplaatst: 2 april 2013 Ik heb sinds een paar dagen precies hetzelfde. Ik denk dat het aan de hormonen ligt die op gang komen door de tijd van het jaar
Aanbevolen berichten