Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ja het gaat ietsjes beter.... Alleen hij knort nog steeds met zijn ademhaling en niest ook soms nog .... Dus ik denk dat het aanslaat maar dat 10 dagen niet lang genoeg is?

Geplaatst:

Ik ben wel heel blij om te horen dat je wel vooruitgang ziet. Laat je even weten wanneer zijn kuur op is? Ik denk dat we hier nu aal dag 6 zitten (als ik goed tel lol) Het geven van de medicijnen gaat wel al ietsje makkelijker. ;) Fijn Pasen!

Geplaatst:

Ik heb vandaag met de dierenarts gebeld en die zegt dat ik nog een keer 10 dagen met dezelfde antibiotica verder moet gaan... dus arme Woeli moet nu weer 20 x gevangen worden uit zijn kooi, en het breekt mij ook wel op hoor elke ochtend weer en elke avond... Mja ik wil dat ie er vanaf komt!!

Geplaatst:

O jeetje, maar het moet idd gebeuren. Ik hoop zo dat de 2de dosis goed werkt. En dat Woeli weer snel beter mag zijn. En hem eff extra verwennen met lekkers ;) . Ook veel sterkte voor jou, want het doet idd wat aan je hart als je zo hard moet zijn tegenover Woeli. Ook al vindt hij het niet leuk hij heeft wel een super baasje die heel goed voor hem zorgt ;)

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .