deggggg Geplaatst: 22 maart 2013 Geplaatst: 22 maart 2013 muffin, nu 16 weken heeft een kaal plekje bij haar mond. weet iemand wat dat is? of hoort dat misschien wel zo bij haar
teddydwergx Geplaatst: 22 maart 2013 Geplaatst: 22 maart 2013 Ik heb even op internet gekeken, maar kon niks vinden. Komt het misschien niet door likken, of misschien hoort dit bij haar?Kon op internet allen dingen over de kin vinden, niks over de mond/neus.
deggggg Geplaatst: 22 maart 2013 Auteur Geplaatst: 22 maart 2013 ik had ookal op internet gezocht en kon idd ook niks vinden.... ik ga maar even foto's terug kijken of ze het in het begin ook had
teddydwergx Geplaatst: 22 maart 2013 Geplaatst: 22 maart 2013 Zag allen iets over mijt staan, maar dit lijkt totaal niet op mijt als ik je foto zie.Als je het niet vertrouwt kan je altijd een DA bellen, op internet is er eigenlijk niks te lezen.
Jennelyn Geplaatst: 23 maart 2013 Geplaatst: 23 maart 2013 Volgens mij is het gewoon snot/nattigheid.Ons konijn Stewie heeft als hij gespannen is of bang (zoals bij de dierenarts)Ook altijd helder snot uit zijn neusje. en dat ziet er ook zo uit .Dat hebben ze bij ons ook als ze iets vochtigst gegeten hebben.Maar als je het niet vertrouwd kan je altijd de dierenarts bellen!
Aanbevolen berichten