isislovechoco Geplaatst: 22 maart 2013 Geplaatst: 22 maart 2013 (aangepast) Hoi BB'ers!Ik vroeg me af hoe duur inenten is?En hoe groot is de kans dat ze 'ziek worden' (de ziektes die ze niet kunnen krijgen als ze zijn ingeënt)?Weet iemand hoe duur het bij het DCA is?En wat zijn de gevolgen van die ziektes?Alvast bedankt! 22 maart 2013 aangepast door isislovechoco
Eefje Geplaatst: 22 maart 2013 Geplaatst: 22 maart 2013 Er wordt een lijst opgesteld, dit is het topic:http://www.bunnybunch.nl/community/showthread.php?58099-Prijslijst-inentingenDe gevolgen van die ziektes zijn in de meeste gevallen dood, of een hele lange lijdensweg en dan heeeeeel misschien overleven.De kans op die ziektes is dusdanig groot dat volgens mij bijna iedereen hier zijn konijnen laat inenten, ook als ze binnen zitten. Het kan namelijk ook overgebracht worden via vliegen of muggen. Het is echt geen overbodige luxe om ze te laten enten.
isislovechoco Geplaatst: 22 maart 2013 Auteur Geplaatst: 22 maart 2013 Dankje! Dan ga ik een afspraak maken!
isislovechoco Geplaatst: 8 april 2013 Auteur Geplaatst: 8 april 2013 Heeii, de afspraak is morgen om 4 uur . Samen is het voor mijn 2 konijnen 72 euro.
Aanbevolen berichten