Ga naar inhoud

Wie heeft er ervaring met het weggaan van een abces door langdurig duplociline???


belleke

Aanbevolen berichten

WIE HEEFT ER ERVARING MET HET WEGGAAN VAN EEN ABCES DOOR LANGDURIG DUPLOCILINE SPUITEN????

Ik had deze vraag gesteld in het topic over Wim. Maar misschien dat ik met ene nieuw topic wel reactie krijg omdat de vraag dan duidelijker gesteld word.

Heeft iemand hier ervaring met een abces dat door langdurig spuiten met Duplociline in weggegaan.

Het abces zit naast het andere abces dat operatief behandeld is en nu weg is.

Het abces in nu nog zo klein als een kraaltje.

We willen nog een week spuiten dan is het 6 weken dat hij Duplociline krijgt en dan stoppen we ermee.

Met de hoop dat het abces weg is.

Anders wachten we af tot het gaat groeien en moet hij alsnog geopereerd worden.

Knuffels Belleke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je bedoelt depociline neem ik aan? Ik heb daar alleen ervaring mee nadat een kaakabces al operatief was weggehaald. Dat moest een maand lang om de dag geïnjecteerd worden. De abcessen die mijn konijn heeft gehad moesten elke keer dus eerst operatief weggehaald worden en de antibiotica was als nazorg. Heb je het zo voorgeschreven gekregen? En spuit je het dus in de mond? Ik gebruik het nu ook voor twee van mijn konijnen die verkouden zijn als tweede, sterkere antibioticakuur, om de drie dagen voor twee weken. Verder kan ik je niet helpen sorry.

aangepast door Eline11
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .