PipEnNero Geplaatst: 20 maart 2013 Geplaatst: 20 maart 2013 Hallo allemaal!Vanmiddag was ik mijn teddy widder ram aan het borstelen. Maar toen zag ik dat hij een plek op zijn rug had waar de vacht een stuk korter was en waar een soort roos zit. Echt van die witte schilfertjes.Ik dacht meteen aan schurft, maar de schurft die ik ken zit ook op de huid en dat is niet zo.Herkend iemand dit of weet iemand wat het is?Alvast bedankt! Groetjes!
Eefje Geplaatst: 20 maart 2013 Geplaatst: 20 maart 2013 Lijkt me toch schurftmijt, dat kan er soms wel anders uitzien dan 'normaal'. Ik geloof dat Miesaas ook een apart gevalletje schurft had bij Chibi, zag er echt vreemd uit en niet als schurft te herkennen, maar dat was het wel!
PipEnNero Geplaatst: 20 maart 2013 Auteur Geplaatst: 20 maart 2013 Sorry, het topic staat verkeerd! Ik dacht dat ik het geplaatst had bij gezondheid Wil een modje dit topic even verplaatsen naar gezondheid? Dankjewel.
PipEnNero Geplaatst: 20 maart 2013 Auteur Geplaatst: 20 maart 2013 Oke dankjewel! Ik zal miesaas even een pb'tje sturen hoe zij het heeft behandeld.
Max2 Geplaatst: 20 maart 2013 Geplaatst: 20 maart 2013 Vachtmijt denk ik, te behandelen met stronghold. Mijn ram heeft het ook gehad
Reza Geplaatst: 22 maart 2013 Geplaatst: 22 maart 2013 Wat ook kan bij een Teddy is dat daar een klit zit/zat al een tijdje en dat de huid 'verstikt'... maar zal zeker uitzoeken of het geen vacht mijt is.
Aanbevolen berichten