Max2 Geplaatst: 28 maart 2013 Auteur Geplaatst: 28 maart 2013 O, ik heb caprofen meegekregen. Alleen dat, moet het vanavond nog geven. Ze lijkt veel slanker of beeld ik me dat in?
Max2 Geplaatst: 28 maart 2013 Auteur Geplaatst: 28 maart 2013 Ik dacht veel eerder. Ja, en de dwangvoeding gaat er erg goed in. Dat stelt me gerust. Heb vorige week mijn andere voedster in moeten laten slapen, vandaar de stress
Dollie Geplaatst: 28 maart 2013 Geplaatst: 28 maart 2013 Kan kloppen dat ze slanker lijkt, vraag me niet hoe het komt maar het valt me vaker op. Ik snap je stress wel hoor, 't is ook niet niks zo'n ingreep en helemaal als je vorige week nog een konijntje verloren bent. Veel sterkte nog daar mee. Maar volgens mij doet je dame het prima, dus vooralsnog is er niet heel veel reden om je zorgen te maken. Natuurlijk is dat makkelijker gezegd dan gedaan, maar hopelijk stelt het je wel wat gerust.
Max2 Geplaatst: 28 maart 2013 Auteur Geplaatst: 28 maart 2013 Aan haar rechterkant lijkt er iets weg? Tja, er is natuurlijk ook heel wat weg gehaald. Bedankt voor je medeleven en advies. Dat stelt me zeker gerust. Ze zit nu weer bij haar vent, die in eerste instantie erg bang voor haar was
Max2 Geplaatst: 29 maart 2013 Auteur Geplaatst: 29 maart 2013 Van zelf eten wil ze nog niks weten, er ligt vanalles bij haar maar het interesseert haar niks. Vanmorgen weer gedwangvoerd, wat met veel strijd ging. Straks maar weer de dierenarts bellen. Ze is wel alert en geeft aan dat ze het niet leuk vindt om haar medicijnen en voer te krijgen
Aniek Geplaatst: 29 maart 2013 Geplaatst: 29 maart 2013 Eet ze helemaal 0,0 of wel een beetje?Dat ze zo alert is, is heel positief. Hier eten de dames ook heel weinig hoor de eerste dag.Ze had wel wat gras gegeten?
Max2 Geplaatst: 29 maart 2013 Auteur Geplaatst: 29 maart 2013 Ze had een sprietje gras. Vanmorgen wilde ze echt niks. Ik moest haar dwangvoeren omdat ik van huis ging om een andere voedster op te halen als maatje voor mijn andere ram. Ze heeft zojuist een stuk brocolli op en wat rucola.ik ben blij dat ik dit ondernomen heb, maak me duidelijk teveel zorgen
Max2 Geplaatst: 29 maart 2013 Auteur Geplaatst: 29 maart 2013 Voor het verloop wil ik toch even zeggen dat ze al behoorlijk gegeten heeft! Kruiden, wortel, broccoli en net wat science selective brokjes. Pijnstilling wil ze echt niet meer hebben. Ze heeft weer praatjes voor 10!
Aanbevolen berichten