Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb dringend hulp nodig,

Een paar uur geleden waren mijn nijnen vrij aan het rondlopen in mijn huis, toen ik plots een 'boenk' hoorde..

Ik zag één van men nijnen vallen en gelukkig niet op haar rugje, ze landde veilig op haar 4 pootjes.

Tot ik zag dat ze geen normaal gedrag vertoonde.. normaal gezien was ze altijd actief, gaf ze lekjes, hopte ze overal rond maar nu zit ze 'liggend' in haar hokje en beweegt helemaal niet. :( ze eet wel en poept en plast maar voor de rest vertoont ze geen 'actief' gedrag... ik maak me wel een beetje zorgen..

Geplaatst:

Ik zou hier vandaag nog mee naar de dierenarts gaan. Misschien is ze toch verkeerd terechtgekomen, lijkt me wel verstandig om daar even een dierenarts naar te laten kijken.

Geplaatst:

Bedankt allemaal, ik was snel naar de dierenarts gehaast en ze zeiden dat het 'zwaar' gekneusd is. Ze zit nu aan de pijnstiller, waggelt wel een beetje van het avontuur ;) maar ze heeft ook net wat gegeten dus het komt wel in orde :)

Geplaatst:

Bedankt allemaal, ik was snel naar de dierenarts gehaast en ze zeiden dat het 'zwaar' gekneusd is. Ze zit nu aan de pijnstiller, waggelt wel een beetje van het avontuur ;) maar ze heeft ook net wat gegeten dus het komt wel in orde :)

O jee! Toch maar even naar de dierenarts hoor! Hou je ons op de hoogte?

ik zou ook zo snel mogelijk naar de da gaan

Zo snel mogelijk naar de dierenarts gaan,als hij ineens zo stil is kan het zijn dat hij zich pijn heeft gedaan/iets gebroken heeft.

Veel succes!

Ik zou gelijk naar de dierenarts gaan.. wij kunnen vanaf hier niet zien hoe ernstig het echt is, maar klinkt niet goed..sterkte!

Ik zou hier vandaag nog mee naar de dierenarts gaan. Misschien is ze toch verkeerd terechtgekomen, lijkt me wel verstandig om daar even een dierenarts naar te laten kijken.
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .